Faust - Ghid (Versuri)


Faust - Ghid (Versuri)
Faust - Ghid (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust - Orbite (Album 2023)

Refren:
Și fac tot ce pot,
Tot ce pot eu fac,
În fond mă lupt cu mine și cu tot ce-mi dai,
Până o scot la cap.
În orice mod,
Mă lupt oricum prin fiecare pas
Ce-l pun în față, viață - știi și tu că nu mă las.

Strofa 1:
Cine-mi ghidează modu',
În care m-arunc cu totu-n
Viață, muzică, iubire, cunoaștere, voință să pot să descifrez coduri,
Să mai desfac din noduri,
Sădesc, sădesc, să pot să culeg rodu'
Să vezi, să vezi că sunt pregătit total să mă lupt cu mine, merită efortu'

Când...la final - pot să văd..ce-am făcut,
Unde m-am dus și tot ce-am realizat, neuitând niciodată de unde și cum a-nceput.
Ambiția de-a face mai mult m-a ghidat,
Mi-a dat putere și m-a alinat,
M-a dus către liniște, pace, răbdare și toată muzică ce-mi curge prin cap.

De-asta plec iar de la bază,
Mai găsesc în deșert o oază,
Mai găsesc în umbră o rază,
Mă conectez - vindec gânduri ce m-apasă.

Nu-mi tre-avere,
Îmi trebuie doar bani să
Pot să trăiesc să pun ceva pe masă
Să construiesc pe merit
Ce merit - putere - să-mi fac familie, o casă.

N-am prea multă-ncredere-n oameni dar
Am câțiva cu care-am crescut de copil și mi-au rămas aproape chiar și după ani,
Apoi ne-am făcut oameni mari.
Contează cu ține clar ce oameni cari,
Contează cum sunt nu doar felu cum par,
Să știi cine sare să te-apere, dar să poți să știi și cine te-ar vinde de foame.

...respir...mai trebe și-o gură de aer,
Trec prin..chestii...cu care mă lupt, mă incaier cu..
Monștrii..explic ce simt când viață mă-ndoaie
Da-s binecuvântat să trăiesc, pun paie pe foc, în bătaia tobei pun și foc pe paie.

Bun, pun - în - vers...tot ce sunt,
Orice gând..
De-o viață fac fix tot ce pot,
Să devin mai bun, sunt un om de rând,
N-o să vând minciuni,
Jur...să nu fiu fals niciodată,v Jur să nu-mi dau niciun motiv s-am o viață de fapte și minciuni pătată

Că-n sinea mea știu c-orice rău sau bine ai făcut la un capăt de drum are plata,
N-am de gând să mă murdăresc cu păcate, nici fapte ce pot da motive de ceartă.
Și multe mă-ncearcă și dacă nu lupt, clar am pierdut, știi..
...și-am pierdut destul…destui și destule, să merit să ies în câștig.

Refren:
Și fac tot ce pot,
Tot ce pot eu fac,
În fond mă lupt cu mine și cu tot ce-mi dai,
Până o scot la cap.
În orice mod,
Mă lupt oricum prin fiecare pas
Ce-l pun în față, viață - știi și tu că nu mă las.

Trimiteți un comentariu