Emilian - Ochii Verzi (Acoustic Version) - (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD) + Versuri


Emilian - Ochii Verzi (Acoustic Version) - (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD) + Versuri

Asculta varianta acustica a piesei "Ochii Verzi". Această variantă reprezintă o interpretare autentică și intimă a piesei originale.
Poti asculta varianta originala a piesei mai jos:

Acoustic Version: Ochii Verzi
Data: 18 feb. 2023

Vizionare placuta:

Data: 20 sept. 2019

Muzica: Florin Boka, Emilian Nechifor
Text: Emilian Nechifor, Jean Gavrila
Directed by: Roman Burlaca
D.O.P: George Secrieru
Editing/Color/VFX: BR Films
Produced by: Luca's Art Film

Versuri:
Aud secundele cum bat: tic-tac
Mai dau pe gât un ultim strop de Jack
Pereții mă ascultă, în timp ce le vorbesc
De ochii tăi verzi

Mult prea orbit de frumusețea lor
Mă las purtat de valul clipelor
În care eu credeam că ei îmi sunt oglinzi
Doar ochii tăi verzi

Tu mi-ai fost răsăritul
Acum îmi ești apus
Dar tot dansez pe ritmul
Pe care m-ai sedus
Nu pot să-mi scot din minte
Privirile pe-ascuns
Și nu îmi sunt de-ajuns

Ochii tăi verzi
Sunt plini de venin
Îl simt sub piele
Mă arde când minți
Dar sufletu-l vindec
Cu un singur vers
Ochii verzi niciodată să nu-i crezi

Aud aceeași bandă pe repeat
Aș vrea să dau rewind la tot ce simt
Dar ca un disc pe REC
Mă tot învârt în cerc
Nu mă opresc că am un defect
Ochii tăi verzi.

Vizionare placuta (Videoclip Oficial - 4K Ultra HD):

Trimiteți un comentariu