DMC - Rasarit de ploaie (Versuri)


DMC - Rasarit de ploaie (Versuri)
DMC - Rasarit de ploaie (Lyric Video)

Strofa 1:
Alerg prin vise si printre stele
Cum se face ca nu te mai vad,m nu mai esti printre ele
Vad si comete, alte planete
Mi-am scos inima din piept si am lasat-o sa se imbete
Ochii mei nu te mai vad, ochii mei nu te mai cer
Lasa-ma sa tip sa zbier, sa ma doara un infern
Inima nu te mai vrea, ca ti-ai batut joc de ea
Nu-i ceva ce nu stiai, da nu stiai cat ma durea
Si-am alergat catre tine pana cand mi-a venit rau
Am luat atatea pastile, nu-mi trece de dorul tau
Si apoi am fugit de tine pana cand am disparut
Daca vrei sa mai vorbim, eu nu schimb niciun cuvant
Ca m-ai dat la schimb pe mine de parca nici n-am contat
M-ai aruncat peste barca ca sa-noti spre alt baiat
E ok! dar poate-mi vei duce doru
Sa stii ca nu ai dat gol chiar dac-ai dat cu picioru

Strofa 2:
Mi-ai scos inima din piept doar sa vezi ce e in ea
Erau amintiri cu noi pastrate in inima mea
Pacat ca n-ai vrut sa vezi, te-ai facut ca nu conteaza
Aia e, un meci mai prost, trecem noi si peste faza
Cum am trecut prin atatea doar sa ne iubim putin
Buzele atat de dulci, dar in ochii tai venin
Ma tineam eu dupa tine parca eram pelerin
Ma inchinam si ma rugam sa ma iubesti macar putin
E ok, nu ai mai vrut, aia e, ai pus tu punct
De parca am fost prin viata ta mai putin de-un minut
Macar eu te port in gand, ca in suflet nu e loc
Am strans amintiri cu noi pe care acum vreau sa le ingrop
Poate asa le voi uita doar c-o sa ma doara-n piept
De dragul iubirii mele sa stii ca eu tot te iert
Dar sa stii, nu pot uitat ultima imbratisare
Tu ai uitat prima floare, primu rasarit de ploaie

Trimiteți un comentariu