Tomi Marfa x Vlad Flueraru - S Tier (Versuri)


Tomi Marfa x Vlad Flueraru - S Tier (Versuri)
Tomi Marfa x Vlad Flueraru - S Tier (Piesa Oficiala)

Tomi Marfa:
Am atâtea piese, aș putea să scot un paystof
Vorba lui Dorian, e bâgaș ca Vlad Chessov,
Câte fac bucăți ce nu au ieșit din desktop,
DJ Nasu în spate, cine p**a mea îi Tiesto.

Vlad Flueraru:
VF în casă, nu abandonez, asta nu-i bento,
Raper de la gecko, de când un plan în ghetou,
Rețetă facem checko, cum să le zic secretul
Mulți îmi poartă pică, lasă că alții îmi poartă brandul

Tomi Marfa:
Vrei felie, în morții tăi, dar nu sar ochii,
Ați dormit pe mine, acum o să deschideți ochii
Fac multe chestii, multe chestii sunt de hopy
Spre exemplu mai pictez ca Pavarotti

Vlad Flueraru:
Nu stau în lanul de porumb, e corny
Trebuie să sar întruna în strada Maugli
Mă găsești cu oameni mare, fă pace, Dommy, Locky
Messi cu Ronaldo suntem mopy

Tomi Marfa:
Futem niște lei, așa s-auzit prin juglă,
Caută pe google graficul de bani în cruger
Îi place că o duce capul, vere, să răspundă
I-am dat o fundă, i-am dat de-a funda, se afundă

Vlad Flueraru:
Unii scot pe gură tot ce scot din burtă
Avem terenul nostru, e tare agricultă,
Grădinare, cât să semănăm, că ne confundăm
Facem parte din istorie ca o catapultă.

Trimiteți un comentariu