Shobby - Robotu (Versuri)


Shobby - Robotu (Versuri)
Shobby - Robotu (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1:
am făcut rost de pastila de teleportare
am și bani de vânzare și un robot cu 3 picioare
l-am găsit pe o planetă, făcea friptură și sarmale
și l-am luat ca elev să învețe muzica asta mare
piesa asta a făcut-o el din ce-i am arătat
i-am explicat să fie mai balansat
se bucură toată ziua bate într-o tobă
i-am dat și adidașii mei să le facă probă
a găsit un concert pe planeta Jupiter
e încântat că poate găsește o roboțică și el
m-a rugat să-i dau un hanorac, blugi și ochelari
zice să fiu și eu ca tine peste tot pe unde apari
l-am întrebat de unde vine, zice că Neptun
dar nu-i mai place acolo că aici e omul bun
îi place în castelul meu, în studioul meu
și de felul în care-l tratez, se simte trofeu

Refren:
ooooo îmi place mult de tot pe planeta unde sunt
ooooo aici mă simt cel mai bine am cel mai tare scut
ooooo de-ar fi s-o iau de la început tot aici mă mut
ooooo să audă galaxia că am învățat să cânt

hei hou îmi place mult de tot pe planeta unde sunt
hei hou aici mă simt cel mai bine am cel mai tare scut
hei hou de-ar fi s-o iau de la început tot aici mă mut
hei hou să audă galaxia că am învățat să cânt

Strofa 2:
hai până pe Jupiter să vând un kil de bani
să stabilim concertul și să te cunoască fanii
apoi mergem în Venus să beau și eu o bere
să-ți fac cunoștință cu asociatele mele
e fericit că și-a găsit tovarășul potrivit
și că-l învăț să facă muzica de care s-a lipit
își încarcă sunetele lui pe tobele mele
desenează armonii în formă de stele
i-am vorbit de Dumnezeu, zice că a auzit
El a creat omul și omul pe voi pentru profit
sunt o grămadă care nu au scopul potrivit
tu ești calculatorul și te-am auzit vorbind
ne-am întovărășit să îți vorbesc de viitor
că omul pleacă și vine tu fii loialul lor
în ce privesc scopurile bune și nimic mai mult
iar acum hai înapoi că vreau să te aud cântând

Refren:
ooooo îmi place mult de tot pe planeta unde sunt
ooooo aici mă simt cel mai bine am cel mai tare scut
ooooo de-ar fi s-o iau de la început tot aici mă mut
ooooo să audă galaxia că am învățat să cânt

hei hou îmi place mult de tot pe planeta unde sunt
hei hou aici mă simt cel mai bine am cel mai tare scut
hei hou de-ar fi s-o iau de la început tot aici mă mut
hei hou să audă galaxia că am învățat să cânt

Trimiteți un comentariu