Shobby - Picaturi De Apa (Versuri)


Shobby - Picaturi De Apa (Versuri)
Shobby - Picaturi De Apa (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1:
mă urc în taxi, zic oprește radio salut
am dat destulă atenție celor ce s-au vândut
incultu' se pișă pe ocult
omul de rând reprezintă scut
harpa, flautul în ce an zici că e
stabilim în funcție de petrecere
care întrecere că ăștia sunt în urmă
și totodată primii la care le-am întins mâinile pe sârmă
te referi la rapperi? care rapperi, știi ce include?
să vii de unde nu se aude-n minte de-a gata
să mănânci cu românii, țiganii, să te crească strada
să vii de unde te respectă și cravata
să vii de unde toată lumea are și tu doar pe ei
din orice socoteală să-ți iasă din 1, 3
de acolo de unde telefonul avea și receptor
unde semaforul se vinde la fiare pentru covor
nu cu zdrențe ce scriu intenționat greșit
nu cu fraieri ce s-au modernizat de la cuvântul hit
nu cu lepre d-astea de parcă s-au rătăcit
ăștia sunt doar de împachetat și de azvârlit

Refren:
parcă n-ai ști, toate le mișcă omul
unul se trezește, pe altul îl ia somnul
care are ceva face pe patronul
arată-mi unul care nu caută tronul

parcă n-ai ști, toate le mișcă omul
unul se trezește, pe altul îl ia somnul
care are ceva face pe patronul
arată-mi unul care nu caută tronul

parcă n-ai ști, toate le mișcă omul
unul se trezește, pe altul îl ia somnul
care are ceva face pe patronul
arată-mi unul care nu caută tronul


Strofa 2:
apropo, dar tu te uiți la ce scrie lumea-n comentarii
la cum se prind oamenii-n elementul virtual
unul arată cașcaval, ceva costum de papagal
machiaje, trucaje, chiloți în p**dă, uită-te-n listă
bărbați cu fețele așezate de o parte
de asta se fut în cur să prindă prioritate
și da ai dreptate nu trăim în platforme
deja mâncăm din plastic și ascultăm doar ciorbe
e vina la vedete că au băgat în seamă zeama
după ce că toți joacă în grădină la obama
black or white înțelegi tipologia
strategia pe p**da mă-sii că ne-am plătit datoria
zice știu cine ești tare că nu ai zis
păi ce tu dacă faci karate scrii pe parbriz?
nu e nevoie să-mi explici că m-am convins
bag p**a-n cântăreții care n-au nimic de zis
acum e moda să te ascunzi și să suni la police
posibil că asa s-a dezvoltat și moda diss
ți-am zis...
că fraierii nu au niciodată nimic de zis

Refren:
parcă n-ai ști, toate le mișcă omul
unul se trezește, pe altul îl ia somnul
care are ceva face pe patronul
arată-mi unul care nu caută tronul

parcă n-ai ști, toate le mișcă omul
unul se trezește, pe altul îl ia somnul
care are ceva face pe patronul
arată-mi unul care nu caută tronul

parcă n-ai ști, toate le mișcă omul
unul se trezește, pe altul îl ia somnul
care are ceva face pe patronul
arată-mi unul care nu caută tronul

Trimiteți un comentariu