Shobby - Outro (Versuri)


Shobby - Outro (Versuri)
Shobby - Outro (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1
în p**da mă-tii aici e generația de fier
îți iau dracii la p**ă și pe tine într-un fel
încercați să deviați, vă umflați retarzi, ratați
V-am îmbrăcat cu viziunea de la început cârnați
Cică vă modernizați, să vezi ce m**e-ți dau
Reprezint generația de când nici câinii nu lătrau
Fazan împăiat în ghiozdan ții căcat
te deraiez băga-mi-aș p**a-n mă-ta cu adevărat
te-ai pensat, te-ai rujat, să vezi ce șpiț îți iei
care vorbești greșit de generația mea de grei
ai dat-o în miliție, în drepturile omului
legile mele sunt astea, constituția a pomului
se poartă viral pe online lipsă respect
sunt aici și mai târziu băi mizerie de net
v-am așezat la fiecare numele pe caiet
o să am destulă răbdare să vă fut tare și lent
au sunat tromboanele, parașută stai pe loc
și ascultă-n gâtu' mă-tii că sunt și casă și bloc
sunt politica mea, sunt și mă-ta și tac-tu
și tovarășii tăi sunt și alții și altul
respectați calitativ generația de aur
să nu treacă pe lângă voi vreo p**ă de vreun taur
n-am făcut niciodată doar muzică băi muian
centrez mintea din pian, pe restul cu maidan
pe altul un gologan, dacă am, dacă n-am fac rost
binele-mi dă înapoi dublu băi față de prost
s-a schimbat lumea, nu-i adevărat, doar internetul
și știi că-mi sugi p**a dacă faci pe interpretul
am albumele scrise în suflete reale
o parte în stele, o parte în soare
încă ceva zeci de ani de răbdare curată
dezgheț mintea încuiată și invers și încă o dată
strofa 3 n-ai socotit că ești din plastic
viitorul ăla din viziunea voastră pare drastic
că v-ați trezit de-a gata cu p**a-n cur
și e normal să o simțiți de jur împrejur
să vă simțiți istorie pe p**a mea
că fiecare literă semnifică ceva
care dai mâna cu știi percepția
recepția, atenția, că le tremură direcția
concepția-mi zice să le dau la m**e
că cine suie iarba-n cuie știe bine drumul
nu caută bumu nu-l duce fumu'
sare de pe tobe brumu se simte că-i doar unu
și ăla să fie respect
că de mult n-am mai auzit un cântec tare de net
doar compresie, volume, strâmbături
curvele-n general se fac singure târâturi
odată cu evoluția dispare constituția
că ambiția guvernelor știi produce asta
imagine depravată, alții la cravată, alții deodată să o sugă pe toată
care mai vorbești greșit de generația mea ai auzit??
că asta ți-a dat să mănânci băi

Trimiteți un comentariu