Shobby - Nota 10 (Versuri)


Shobby - Nota 10 (Versuri)
Shobby - Nota 10 (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1:
am făcut 50 de piese pentru Public 10
l-am numit pe intro Apă Caldă Și Rece
cine merge pe linia albă va culege
scriu realitate pentru colegi și colege
alo babaștratos aicia împăratus
cu textele pe latus, secretele lu' bahus
cică io nu tu da io nu oaie
păi și de ce te decolorează fiecare ploaie
agață coaie de microfon să te simți bărbat
alo doi zece credeam că te-ai deconectat
lasă microfonul jos în public tu dansează
și întoarce-te să-ți oferim șuturi în găoază
de restul nu mai zic nimic că s-au manelizat
scriu din mesajele primite pe privat
să fiu sincer eu repar ce am de reparat
cine s-a vândut am zis de mult, acum au avansat
mă bucur extraordinar pentru lăutari
mai de mult fugeați de ei, acum de foame-s cei mai tari
nimic personal cu nimeni să se audă limpede
vorbesc din legea actuală scrisă din strigăte

Refren:
alooo
ajută-mă să ajung și yo la radio
alooo
că tu ai relații și îi știi pe ăia bro
alooo
că rappul nu mai merge, vreau să fiu de nota 10
alooooooooo
așteaptă, men! ia-ți sutien, mă gândesc la un refren să sune zen

Strofa 2:
toată lumea fumează iarbă dar tot pe furiș
care s-a prăjit se vede, nu îți face griji
bag peleu-n mij până strigă tare ah
scena, publicul, banii, fanii joacă șah
pune bigudiurile pe cap hai hai
că moda asta produce și mălai hai
că nu se vede doar se aude ce-ți doreai hai
se umblă cu bodyguarzi în caz de mutai
ce vremuri dichisite, ce de nume neauzite
ce de copii băgați în arc uită-te la shelu sheli
frumușel cap de mielu' în formație cățelu'
are două milioane sub pat cică din ce a lucrat
le-a făcut film, a dat la oameni dero, la copii vrăjeală
acum îl bagă-n față că școala nu mai e școală
scara socială are tren dar n-are gară
dirijați bine de afară și voi cântați tot la vioară

Refren:
alooo
ajută-mă să ajung și yo la radio
alooo
că tu ai relații și îi știi pe ăia bro
alooo
că rappul nu mai merge, vreau să fiu de nota 10
alooooooooo
așteaptă, men! ia-ți sutien, mă gândesc la un refren să sune zen

Trimiteți un comentariu