Shobby - International (Versuri)


Shobby - International (Versuri)
Shobby - International (Piesa Oficiala) Shobby - Cuvinte Albe (Album)
Shobby - iNTERNATIONAL (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1:
Shobby la microfon hai că le dau din prima
că băgar-ai p**e-n mă-ta vă dereglez yo clima
mă plimb pe lângă voi ca navele nevăzute
hai gay că vă dau eu palme și filme f**u-te
în gură pe gâtu' mă-tii care le inventezi te demontez
să vă feriți de mine că vă electrocutez
am promis la fani că-i reprezint și vă f*t
ascult bișnița asta din showbiz de la început
le spun și adevărul că le smulg părul din cap
și le dau să îl așeze la fel cum îl are Trump
îmi zice frate-miu să le zic și le zic, dă-te'n sloboz
sunt șefu' meu, voi p**da n roz tu ai față de găoz
am 40 de ani egal 20 de dani
precizie pentru zdrențele de peste 100 de ani
noi suntem Codu' Penal v-am dat aer băi măgar
mă urc pe tine-n capu' tău, îți rup diodele clar

Refren:
asta are, asta n-are uite-o pe aia marcatoare
dacă vrei jucăm zare d-alea internaționale
două pierde, una are numai cine-o vede-i tare
joc cu tine și pe munte și în europa mare

Strofa 2:
asta-i strofa specială, coardă fără chitară
coardă fără vioară, ce își lasă aproapele să ceară
mai de mult era frig, acum e vară
ce faci vere verișoară ăsta a fost acum vrea iară
am zis că-i strofa specială cuvinte de lângă școală
câte mese, câte sticle vrei să fii și tu vip viperă
ia-ți viteză mezelare că miroși tot a picioare
avem altă creștere, altă culoare voi tot după dat mare
murdari pe picioare vă pozați pe vapoare
prin ape solare, mă-ta zbiară după mâncare
ești ca o tobă cu picioare, îmbracă-te în mă-ta mare
îmbrac-o pe aia-n dansatoare gangbang pe mare
topită după ciutare după
lăutare după reflectoare după
intimidare după cașcavale după ceva filmari să rupă
după și tu la fel băi șorici de miel
de asta familia mea rămâne albă
scriu cu fire albe din cap și din barbă
rămâne așa că am altă treabă
sunt lumina de lângă frate-miu pentru cine întreabă
schimb subiectul, iau atentu'
la tot ce am nevoie și le strâng cu patentu'
tu nu mai fii răutăcios că da, cântă istoria
durerea m-a ajutat să duc în față gloria
cascadorii, naratorii vezi că mă apuc să scriu
de la primul dinainte de primul Cd
dau timpul mai în spate să fiu cel mai viu
la ăia de se cred în față le scrie pe CV pustiu
calc pe tobe nu pe asfalt, fac salt peste de fapt
să zici mersi că și atunci când înjur o fac curat
scriu elegant elegant
că de la început aș fi înjurat

de cartiere de cartiere
pun vagoanele pe linii
de cartiere de cartiere
să îmi aduc înapoi românii de la toți străinii

de cartiere de cartiere
pun vagoanele pe linii
de cartiere de cartiere
să îmi aduc înapoi românii de la toți străinii


Asa i-am zis eu international

Trimiteți un comentariu