Shobby - Din Capat In Capat Feat. Cabron (Versuri)


Shobby - Din Capat In Capat Feat. Cabron (Versuri)
Shobby - Din Capat In Capat Feat. Cabron (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1 (Shobby):
alo Celine Dion să vii să tragi refrenul
îți trimit yo bani de avion sau vii tu cu trenul
avem ceva specialiști și vor să promoveze liste
că managerii s-au făcut artiști, țărăncile artiste
sunt fenomenul traseistelor, muistelor, junkistelor
dă-vă-n p**a mea de gunoaie
că s-a umflat tărâța-n câteva, se cred vedete
dau cu managerul de perete, la cântărețe le pun cornete
concerte, concerte că strigă foamea pe fete
ia niște ceapă cu roșii, cu șuncă, brânză almette
fac din cuvinte rachete, din panarame trompete
din din din fețele astea pline de machiaje palete
tu managerule dirijorule de stricăciuni
când mă vezi să te închini și să te speli pe mâini
că sunt muzica, tonalitatea, publicul și aerul, bomfaierul
care taie fraieru'

Refren (Cabron):
bat în tobe angro
le sar umerii atunci când yo vreau
în ecou
nu am adversar atunci când le dau
din nou
o să-i luam de acolo de unde stau
din nou de aici de la birou

bat în tobe angro
le sar umerii atunci când yo vreau
în ecou
nu am adversar atunci când le dau
din nou
o să-i luam de acolo de unde stau
din nou de aici de la birou


Strofa 2 (Shobby):
lasă ciocu' rablo, produsă în labo
te alerg ca sabo, ferarii și lambo
care mai de care mai tare pe la cântare
mai sare se vede-n zare că nu stă pe picioare
vrea să producă și el un ban legal, că n-are egal
ochelari de cal merge înainte indiferent de val
yo-s real din 98 tot cu shobby tot cu foc
de când tu în p**a mea nici n-auzisei de top
tobe grele, stil ca la Ploiești
când ne vezi în față-ți tremură fața, să înnebunești
am produs d-ăștia ca tine mii fără să vreau
când am făcut sute de melodii le luau, le învățau
le repetau, exersau, mă copiau, le cântau
numai că eu când le dau le dau să sară bau
ei când încearcă să le dea le dau cam moale miau
și frații mei din fața scenei le strigau

Strofa 3 (Shobby):
algoritmul ăsta-i filmul să strângem urmăritori
că așa arată noua eră plină de scursuri
se bazează doar pe falși, lepre panoramate,
influențele din state, curvele robotizate
băi picioare nespălate, managere cocoșate
ne pișăm pe tine, avem motoarele amplificate
rezultate peste toate peste capacitate
oferim atenuante vă dăm din față și din spate

Refren (Cabron):
bat în tobe angro
le sar umerii atunci când yo vreau
în ecou
nu am adversar atunci când le dau
din nou
o să-i luam de acolo de unde stau
din nou de aici de la birou

bat în tobe angro
le sar umerii atunci când yo vreau
în ecou
nu am adversar atunci când le dau
din nou
o să-i luam de acolo de unde stau
din nou de aici de la birou

Trimiteți un comentariu