Shobby - Cuvinte Albe Feat. Corul Sunetul Muzicii (Versuri)


Shobby - Cuvinte Albe Feat. Corul Sunetul Muzicii (Versuri)
Shobby - Cuvinte Albe Feat. Corul Sunetul Muzicii (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1 (Shobby):
armonia e soră cu poezia, ia cuvinte
să te reprezinte și să îți aducă aminte
că din greșeli ai învățat, de altele te-ai dezbrăcat
de altele te-ai dezvățat, acum auzi panoramat
că războaie, uite câtă oaie, că poate vreo ploaie
sar peste gunoaie paie peste gândul ce se îndoaie
peste rele, peste grele, peste care caută doar lovele
am ales cuvinte albe să-mi îmbrac mintea în ele
că atunci când am picat am realizat că am avansat
mai în față decât credeam vreodată că aș fi evoluat
albume, albume mă strigă lumea pe nume
lucrarea vine de sus cu faptele cele mai bune
ține minte că atunci când n-ai nimic ți se va da
răbdarea-ți aduce speranță, eu am primit muzica
cuvinte albe și har, dar
Shobby mi se zice, reprezentant oficial

Refren (Corul Sunetul Muzicii):
folosesc cuvinte albe ca zăpada
le recunoaște toată strada
când ai căzut te-ai ridicat, asta e roata
așa e-n viață, mi-a zis mama și cu tata

folosesc cuvinte albe ca zăpada
le recunoaște toată strada
când ai căzut te-ai ridicat, asta e roata
așa e-n viață, mi-a zis mama și cu tata


Strofa 2 (Shobby):
platformele informează dezinformare
dacă alergi doar după bani înseamnă că ai capu' moale
folosesc cuvinte albe scrise din raze de soare
tremură tobele când apăs pe clape cu răbdare
generale uite generațiile virtuale
care-i om, care-i robot trăiește în calculatoare
care-i tare stă-n picioare, nu socotește buzunare
rezolvarea vine din interior prin autentificare
ce vine din față nu contează, fă-ți un selfie
că moda e trecătoare și o să revină Elvis
2pac, biggie, la mine pe refren copii
când n-am avut nimic m-a urcat Dumnezeu pe un CD
am trecut 2 războaie, ăsta sigur nu e al meu
în 2004 am îngenunchiat primul trofeu
încă ridic volumul la nivelul stelelor aprinse
folosesc cuvinte albe pe albumele mele scrise

Refren (Corul Sunetul Muzicii):
folosesc cuvinte albe ca zăpada
le recunoaște toată strada
când ai căzut te-ai ridicat, asta e roata
așa e-n viață, mi-a zis mama și cu tata

folosesc cuvinte albe ca zăpada
le recunoaște toată strada
când ai căzut te-ai ridicat, asta e roata
așa e-n viață, mi-a zis mama și cu tata

Trimiteți un comentariu