Shobby - Cel Ce Sunt Feat. Nico (Versuri)


Shobby - Cel Ce Sunt Feat. Nico (Versuri)
Shobby - Cel Ce Sunt Feat. Nico (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1 (Shobby):
care cumperi avioane că am câteva
care-i vinzi pe fraieri să pot să cumpăr câțiva
să-mi fac o artilerie să trag cu ea
în toată nedreptatea care circulă deja
ja ja ja că oamenii sunt alții
magnații își pun de o parte soldații
să ia la picioare pe care nu dă randament
implozie planetară cineva să-i toarne-n ciment
ia ia iartă-i Doamne
mulțumesc pentru nume Sfântule Ioane
dă-mi putere să merg pe cărare drept
să țin lumina vie și să le împart corect
apleacă-le privirea celor ce mă gândesc greșit
că nu pot să-l sfințesc pe fraierul haladit
să se ducă departe de mine gândul nenorocit
sau în direcția de unde a venit

Refren (Nico):
sunt apele zum zum zum zum
muntele zum zum zum zum
sunt litere zum zum zum zum
frunzele zum zum zum zum
sunt roadele zum zum zum zum
haitele zum zum zum zum

sunt stelele le le le le le le
nopțile și zilele

sunt apele zum zum zum zum
muntele zum zum zum zum
sunt litere zum zum zum zum
frunzele zum zum zum zum
sunt roadele zum zum zum zum
haitele zum zum zum zum

sunt stelele le le le le le le
nopțile și zilele


Strofa 2 (Shobby):
miluiește-mă Dumnezeule după mare mila Ta
că folosesc intensitate joasă da'
dar tre' să fie cineva care le strigă
adevăru-n timp real f f fără frică
conducătorii, trădătorii, dezbinătorii
care caută cu orice preț să devină actorii
în filmul ăsta viu numit conspirație
vicleanul folosește adevărul cu rație
multumesc Doamne păzește-mi calea
alegerea mea e asta, alții caută valea
de dragu' de băgare de seamă se vând pe ei
industrie de atei, pradă pentru lei
prostimea o numeste modă, evoluție
tineret a fost și ăla de la revoluție
constituția legea supremă vor să o dărâme
eu zic să te trezești române

Refren (Nico):
sunt apele zum zum zum zum
muntele zum zum zum zum
sunt litere zum zum zum zum
frunzele zum zum zum zum
sunt roadele zum zum zum zum
haitele zum zum zum zum

sunt stelele le le le le le le
nopțile și zilele

sunt apele zum zum zum zum
muntele zum zum zum zum
sunt litere zum zum zum zum
frunzele zum zum zum zum
sunt roadele zum zum zum zum
haitele zum zum zum zum

sunt stelele le le le le le le
nopțile și zilele

Trimiteți un comentariu