Shobby - Cartea De Istorie Feat. Cabron (Versuri)


Shobby - Cartea De Istorie Feat. Cabron (Versuri)
Shobby - Cartea De Istorie Feat. Cabron (Piesa Oficiala)
Shobby - Cuvinte Albe (Album)

Strofa 1 (Shobby):
Zici că nu pot să intru-n magazin zici că nu
Atunci ia lista asta și cumpără tu
Că fratele tău te cinstește, suntem români
Mai ales că ne putem spăla singuri pe mâini
în afară de listă ține minte și asta
Că a uitat să le noteze nevastă-mea aia proasta
Patru sticle de vin și două kile de vită
Am o reușită un kil îl pun pe plită
Ia și o pulpă d-aia mare de porc
Un kil de lămâi ca să am ce să storc
Două kile de aripi și ceva usturoi
Da' vezi să fie bun că dacă nu îl duci înapoi
Ceva coastă afumată pentru ciorbă
Leuștean, ardei, orez, ouă și un coniac bombă
Lasă că stau în locul tău, stai liniștit
Eu nu o să-i las nici cu certificat, ai auzit?
Ia și două kile de ceafă marinată
Trei kile de vinete și o sacoșă de salată
Un păstrăv, un somon și un borcan de acritură
Doi, trei crapi să fac și o saramură

Refren (Cabron):
Azi m-am trezit că
Nu mă lasă pe la market
Să-mi iau ce am nevoie la pachet
Cică nu mă încadrez în target

Azi m-am trezit că
Nu mă lasă pe la market
Să-mi iau ce am nevoie la pachet
Cică nu mă încadrez în target


Strofa 2 (Shobby):
Mai ia două bare de salam și o bucată de tobă
Trei kile de brânză dar gustă din ea, fă-i probă
Ia vreo 15 crenvursti, dar știi prospătură
și o bucată de șuncă afumată că am apă-n gură
Vezi dacă găsești jumări ia un kil
și două trei verze să fac la cuptor cu stil
Cumpără cinci pâini am luat da să fie
Zece kile de făină și țaic se știe
Când ieși de la alimente intră la jucării
Să iau ceva și la copii
Apoi caută un trening vezi să fie bun
Mărimea L poate găsești și adidași la fel
Aolo că am uitat ceapă și cartofi
La adidași număru' 39 vezi să fie profi
Un sac d-ăla de dero și un șampon dav
O mașinică d-aia de tuns că asta care o am e praf
Plătești de la tine și când ieși îți dă fratele
Dar grăbește-te și tu puțin mișcă și tu ciocatele
Stai că am uitat intră și la DE'TE man
Ia o bormașină și două plăci de tavan

Refren (Cabron):
Azi m-am trezit că
Nu mă lasă pe la market
Să-mi iau ce am nevoie la pachet
Cică nu mă încadrez în target

Azi m-am trezit că
Nu mă lasă pe la market
Să-mi iau ce am nevoie la pachet
Cică nu mă încadrez în target

Trimiteți un comentariu