Rafoo - Preludiu "foo" (Versuri)


Rafoo - Preludiu "foo" (Versuri)
Rafoo - Preludiu "foo" (Piesa Oficiala) - (Visualizer)

Stai da-mi o secunda sa respir gen
Printre bighidii crescuti in blocurile gri vrem tot
Nu e timp de irosit babe
Nu-ntreba nimic daca nu vrei raspunsu sincer
Totusi Dumnezeu stie ca
La cate mi-a pus in carca sunt o bestie fa
Mai avem multe pe langa, daca vrei ti le dam
Hai ca ne vedem sunt in cartiere booted up
Si fac viraje vere tryna get my money up
Fugim dupa averi, pe iubire ne urinam
Eu stiu c-are gagic, ea stie ca nu-i good enough
Si stiu ca stie, daca ne vedem ne-mbulinam
Foo, foo, foo, foo
Iara panica-n oras
Las ce-i mai rau din mine, in inima am deranj
Mama plange ca ea m-a nascut un inger ingeras
Da-mi pierd pene ca stau cu lichele si mi-o ard cu draci
Stai asa
Lu-K, lasa, nu taia
Dac-o gura linge-n p**a aia nu e gura mea
Ca fix aia care-mi ziceau ca n-o sa ajung nimic
Au ajuns la urma urmei s-ajunga la p**a mea
Totusi Dumnezeu stie ca
La cate mi-a pus in carca sunt o bestie fa
Mai avem multe pe langa daca vrei ti le dam

Foo
Foo


Pentru alea care-si baga unghii-n gat
Si bulangii care se uita urat
Dati-mi o secunda sa respir
Ati vorbit asa de mult, mi-a pasat asa putin
Vorbim de amici, pai tu n-ai unu adevarat
Esti genu care ajunge linsat pentru un screenshot
Ia exemplu de la mine, eu decat sa mint tac
Da revansa-i arma prostului, pe oriunde prind trag
Intact dupa trei zile nedormite
Cercurile astea vicioase o sa-mi faca zile fripte
Prea multe nopti racoroase de care-mi aduc aminte
Ce fac eu sunt peisaje, astea nu mai sunt cuvinte
Hai sa v-arat geometrie, asta este cercu' meu
L-am facut asa de mic, in confund c-un punct mereu
Unii isi traseaza linii ca sa se faca bombeu
Si-ti sparg capu ala patrat daca incepi sa prinzi tupeu
Tu-tu-tu
Se uita in jur gen nu-nu-nu
Cand ii umplu cu three pointere striga-ma foo-foo-foo
Incerc sa ma calmez da' nu am cum
Doua personalitati si cred c-a treia e pe drum
Am pierdut tot ce era de pierdut
Tot ce mi-a ramas e ce e de castigat
Iarta-ma te rog, n-am timp acum
Incerc sa ma regasesc, am uitat cine eram
Foo
Foo

Trimiteți un comentariu