DMC - Totul doare (Versuri)


DMC - Totul doare (Versuri)
DMC - Totul doare (Video Teaser HD)
DMC - Totul doare (Videoclip Oficial HD)

Strofa 1:
Atatea certuri peste certuri sti si tu ca se aduna
Spune-mi tu daca mai vezi vre-un gram de soare in furtuna
Spune-mi tu daca mai vezi vreo sansa sa fim impreuna
Steaua noastra da sa apuna, tu tot tipi ca o nebuna
Si e ok am inteles
Imi fac bagajele si plec
Ca nu mai are rost sa sper
Si nici nu incerc sa mai incerc
Ne invartim in cerc
Si jur ca nu te inteleg
Tie chiar nu-ti pare rau sa rupi in doua un intreg? a?
Aduti aminte toate clipele, te-ntreb din nou:
Mai vrei sa fi jurnalul meu iar eu sa iti fiu stilou?
Ma lasi sa-ti port inima-n palma ca pe bibelou?
Poate ca n-am fost cel mai bun dar nu sunt cel mai rau!
Si ne certam ne tot certam
Si ne-macam si ne certam, ne pierdem ne enervam
Exasperam, dramatizam
Pare ca nici nu mai speram da uita-ne cum tot clacam1

Refren:
Am inteles intr-un final nu mai e soare,nu
Am inteles intr-un final ca totul doare, tu
Ai castigat din simplu fapt c-ai avut un atu
Am incercat sa fac sa fie bine dar tu nu!

Strofa 2:
Pare ca nici nu ne mai cunoastem de-o vreme incoace
Si nu mi se pare normal sa imi ti inima-n ace
Ai grija cum te porti cu no ca roata se-ntoarce
Chiar daca sufletu-mi tace gura mea face ce face
Si cautam o cale de mijloc sa fie mai bine
Iti pretiuesc zambetul azi ca stiu ca ne certam maine
Daca te pierd pe tine simt ca pierd o parte din mine
Dar daca tu ma pierzi pe mine pare ca iti convine

Si e ok: - Darius de tristete te apuci din nou sa bei?
- Deme sunt urat cand cad lacrimi din ochii mei!
- Dar Darius poate Dumnezeu n-a vrut ca sa fiti 3
- Dar Deme, o vedeam mama copiilor mei!

Si ne certam si tot certam
Si ne-macam si ne certam si ne pierdem ne enervam
Exasperam, dramatizam
Pare ca nici nu mai speram da uita-ne cum tot clacam

Refren:
Am inteles intr-un final nu mai e soare,nu
Am inteles intr-un final ca totul doare, tu
Ai castigat din simplu fapt c-ai avut un atu
Am incercat sa fac sa fie bine dar tu nu!

Trimiteți un comentariu