Connect-R X Johny Romano - Dincolo De Ea (Versuri)


Connect-R X Johny Romano - Dincolo De Ea (Versuri)
Connect-R X Johny Romano - Dincolo De Ea (Videoclip Oficial HD)

Refren (Connect-R):
De ce nu-ți place pielea mea?
De ce te împiedici în culoare,
Când știi că poți și ești în stare
Să mă vezi dincolo de ea?
De ce nu-ți place pielea mea?

Strofa 1 (Connect-R):
Povestea începe cu Atomi, Ei m-au făcut ca James, brown is only
Mamă amare romența sunt cu Romi,
Etichetele astea m-au făcut să cresc,
Știut de întotdeauna că sunt doar un chipsi,
Ori cât de mare aș deveni, rămân un singur chipsi
Castelele astea pentru mine’s numai nisip
Se risipesc când mă privesc din interior,
You miss me please, take in back, de unde vrei să încep?
Xenofobul îi anul foarte privind dincolo de concept

Atât de superficial, nu pot să concep,
Când calci pe pielea mea cu fleacul, zici că-i doar un fleac
Wave the flags, pacea și dragostea – asta-i un leac,
Fiindcă dincolo de piele suntem același aluat
Și visez la ziua în care poate asta va conta,
Și atunci nu voi mai întreba...

Refren (Connect-R):
De ce nu-ți place pielea mea?
De ce te împiedici în culoare,
Când știi că poți și ești în stare
Să mă vezi dincolo de ea?
De ce nu-ți place pielea mea?

Strofa 2 (Johny Romano):
I’m trying to tell them we got everything
That we need just to make you sit aside,
But not a damn want to help me somewhere
Damn even try to stop what I’ve been trying to do
See, I’ve been moving got some people on my side
Every day we be cool for coming collected
Every day when I’m back at the Neck
And I won’t stop till I get to the check
So put you glasses in the air
For my brothers and my shutties everywhere
I got so many families when I’m moving in air,
Because I’d be floating on and be like Peter Pan
What comes to the hood, I’d be dancing through the Neverland
I only know catch a hood every day looking for me
I already got too many in me also does that go peace?
O sută de copii strigă toți “Help me, please!”,
Te-aș întreba, dar te comporți de parcă nu știi.

Refren (Connect-R):
De ce nu-ți place pielea mea?
De ce te împiedici în culoare,
Când știi că poți și ești în stare
Să mă vezi dincolo de ea?
De ce nu-ți place pielea mea?

Trimiteți un comentariu