Click x Gavrila - Sufletul stie (feat Dj Twist) - (Versuri)


Click x Gavrila - Sufletul stie (feat Dj Twist) - (Versuri)
Click x Gavrila - Sufletul stie (feat Dj Twist) - (Videoclip Oficial HD)

Intro:
U-u-u-u-u, știe sufletul,
Numai sufletul, sufletul știe,

Strofa 1 (Click):
Trăiesc pentru ce iubesc și iubesc să trăiesc,
Nu las ura să mă termine, plătesc ce greșesc
Merg înainte, dar uneori mă împiedică să zâmbesc
Ce-i în suflet nu-i pe bani, totuși pe bani muncesc.
Îți mulțumesc, Doamne, că am putere să mă trezesc,
Că’s sănătos și cresc
Cu fiecare piesă ce o scriu mă întăresc,
Uneori mult prea serios, alteori copilăresc,
Nu mă grăbesc să mă opresc, aici versul vine firesc,
Așa cum lumea nu se oprește, inima bate, eu vorbesc
Fac muzică să îmi trezesc conștiința,
Nu să lenevesc sau să vă torn idei în capul care să vă otrăvesc
Sufletul știe, exact așa cum zic, viața mea-i o poezie scrisă
Într-o seară de vară sau primăvară târzie,
Sufletul știe...

Refren (Gavrila):
U-u-u-u-u, știe sufletul,
Numai sufletul, sufletul știe,
U-u-u-u-u, știe sufletul,
Numai sufletul, sufletul știe.

Strofa 2 (Gavrila):
Omule bun, la ce te fălești, ce tare ești și câte ai
Și dacă ai, la cel ce-i vai și amar de el, de ce nu-i dai?
Orice ce gândești, că poți cumpăra cu parali un loc în rai?
Poți fi tu crai, dacă la suflet n-ai nimic, n-ai nici bani
Nu-ți treb’ tare multe în viață să poți trăi fericit
Dacă iubești și ești iubit, nu-ți mai treb’ aur și argint
Eu zic mulțam pentru cât am, și ce dacă’s sărac lipit,
Că m-așteaptă acasă la masă ai mei, nu-mi mai trebuie nimic
Că n-am povecea ce la om, să-mi pierd eu anța dunave
Și aș fi avut bucată de vreme, că nu’s pe aici de azi, de ieri
În 40 de primăveri n-am fost defel hapsân bălăi
Și, Doamne, fă să fiu de amu, ori ei mă fac, ori eu pe ei
Așa că mă duc încetu prin viață, și nu mă înghesuiesc în față
Să nu mă pierd în ceața deasă, ce câteodată se mai lasă
Numai bietul suflet știe câte o tras, dar nu-i mai lasă
Batâr carele ce nu se teme nici de cea neagră cu coasă.

Refren (Gavrila):
U-u-u-u-u, știe sufletul,
Numai sufletul, sufletul știe,
U-u-u-u-u, știe sufletul,
Numai sufletul, sufletul știe.

Trimiteți un comentariu