Bogness - Nu-mi Arata (Versuri)


Bogness - Nu-mi Arata (Versuri)
Bogness - Nu-mi Arata (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Nu-mi arăta dragostea ta
Dacă oricum nu mi-o poți da
De ce mă chinui, de ce mă minți?
De ce-mi dai mesaje doar ca să promiți?

Că totul o să fie bine,
A doua oară nu o să mai fie la fel
Dar am trecut, știi bine (știi bine)
Peste atâtea le am în cap mereu
Mesaje pe care le primeai
Eu căutam beat-uri și scriam
Muzica n-are regrete
La mine-n suflet, pe perete
E ca un mers în contratimp
Să pot acum să te mai prind
Te-ai schimbat,
Nu mai recunosc nimic
Comportamentul tău s-a schimbat subit
Da' nu-i nimic
Switch-ui un beat
Poate scriu un hit
Știi că nu m-oprește nimic (nimic, nimic, nimic)
Să fac ceea ce simt

Nu-mi arăta dragostea ta
Dacă oricum nu mi-o poți da
De ce mă chinui, de ce mă minți?
De ce-mi dai mesaje doar ca să promiți?

Nu pot să te-ating fără să-mi fie frig
Am tot încercat și totuși m-ai convins
Că gheața din sufletul tău ce m-a stins
E ca o otravă ce-o iei din adins
Și tot ce faci tu, e fără să vezi
Că ochii mei tac și c-ai să mă pierzi
Rămâne un gând, o întrebare
Oare mă doare?

Nu mi-arăta dragostea ta
Dacă oricum nu mi-o poți da
De ce mă chinui, de ce mă minți?
De ce-mi dai mesaje doar ca să promiți?

Trimiteți un comentariu