AVA - Lanturi grele (Versuri)


AVA - Lanturi grele (Versuri)
AVA - Lanturi grele (Official Single)
AVA - Lanturi grele (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Huuuhu,huuuhuaa,huuuhuaa
Huuuhu,huuuhuaaaa


Flori de gheata imi ingheata
Lacrimile pe obraz
O frica nu ma lasa
Nici nu-i pasa ca ma lasi
Si intuneric si lumina
Si pe soare si pe vant
Tin de vise in minte inchise
Si intuneric si lumina
Si pe soare si pe vant
Sa raman cu tine in gand

Lasa-ma sa fug din nou
Ca m-ai cuprins cu dorul
Simt lanturi grele ce ma strang
In talpi am ace
Lasa-ma sa fug din nou
Ca m-ai cuprins cu dorul
Simt lanturi grele ce ma strang
In talpi am ace

Ma strapung, huuuhuuu
Huuuhuuu
Ma, ma, ma strapung
Huuuhuuu, huuuhuuu
Ma, ma, ma strapung

Pasii grei pe piatra rece
Lasa in urma mea un fum
O inima ranita
Ce s-a prefacut in scrum
Timpul trece intr-o secunda
Eu vreau doar sa-mi vad de drum
Sufletul clepsidra-mi este
Se va termina oricum
Si intuneric si lumina
Si pe soare si pe vant
Tin de vise in minte inchise
Si intuneric si lumina
Si pe soare si pe vant
Sa raman cu tine in gand

Lasa-ma sa fug din nou
Ca m-ai cuprins cu dorul
Simt lanturi grele ce ma strang
In talpi am ace
Lasa-ma sa fug din nou
Ca m-ai cuprins cu dorul
Simt lanturi grele ce ma strang
In talpi am ace, ma strapung

Lasamaaaaaa, huhuuuuu,huhuuuuu
Simt lanturi grele ce ma strang
Lasamaaaaaa, huhuuuuu,huhuuuuu
Uuhuuuuu
Ma,ma, ma strapung

Trimiteți un comentariu