Oliniutza - Ora 4 (Versuri)

Versuri

Oliniutza - Ora 4 (Versuri)
Oliniutza - Ora 4 (Piesa Oficiala)

Refren:
Ne vedem la ORA 4
Sa rupem picioarele patului in 4
Cum mi-am rupt eu picioarele cu umblatu'
Dupa tine, dupa mine sper ca n-o sa fie altu'
Sa ne vedem cum ne vedeam in vise demult
Sa imi spui numai prostii si sa le-ascult
Sa imi ajunga toata ziua doar un sarut
Sa nu fi pierdut nimic din ce-am inceput

Strofa 1:
Daca stiam ca ma vor schimba,
Nu le mai puneam la suflet
Atatea dezamagiri ca nici eu nu stiu de unde
Sa incep sa fac curat parca mai rau imi fac
Pentru gunoiul stricat nu e d-ajuns doar un sac
Stii ce zic? Daca nu a fost nimic de ce acum ma oftic?
De ce am vrut sa ma schimb? Poate am vrut sa ma mint
Ca poate o sa fim mai bine, atunci dadeam vina pe tine
Doar cand ne era mai rau, tu dadeai vina pe mine
Cred ca am fugit de iubire, poate ca ne-am speriat
Atatea scuze gasite si tot nu am aflat, adevarul!
Ne e frica de el mai mult decat de noi
Fiecare cu varinata lui dar totusi amandoi
Citeam mesajele vechi, au ramas tot noi
In special pe cel de dinainte de-a ramane goi, ziceam asa:

Refren:
Ne vedem la ORA 4
Sa rupem picioarele patului in 4
Cum mi-am rupt eu picioarele cu umblatu
Dupa tine, dupa mine sper ca n-o sa fie altu'
Amintirile au ramas de parca's de-acum
Inca le simt vii si incerc sa m-adun
Si realizez ca inca am atatea sa-ti spun
Oare-i prea tarziu s-avem un drum comun?!

Strofa 2:
Dar stau, stau pe margine de ceva timp
Dau, dau cu piciorul in tot ce simt
Fac cu mana poate se investe o ocazie
Sa opresti, sa cobori, sa ramai cu mine-n statie
Daca ai ajuns la mine am ajuns la destinatie
Inca te vreau, inca te simt ca-n brate
Sarea de pe rana as pune-o in glumele mele
Sa iti arat c-o pun degeaba ca n-au fost cuvinte grele
Dar tu in ultimul timp ai cautat sa ma simt,
Vinovat de ce nu fac, chiar si de ceea ce nu zic
Si daca as fi zis era mai bine in scris
Nu ma pricep sa ma cert dar nici tu la iubit
Alt iubit, probabil ca il ai de ceva vreme
Era normal sa se intample mai tarziu sau mai devreme
Am primit un mesaj ce o sa-mi incalzeasca patul
''Baby, ne vedem la ORA 4?!''

Trimiteți un comentariu