Guess Who - Personal (Versuri)

Versuri

Guess Who - Personal (Versuri)
Guess Who - Personal (Videoclip Oficial HD)
Guess Who - Personal (Making Of)

Refren:
Personal
Mi-e clar ca nu ma lupt cu mine in zadar
Si-n orice caz chiar daca pierd ma car
Stiu doar ca timpu-mi este adversar
De la-nceput pan’ la final, real
Niciodata altfel decat par, per total
Inca dator
Moral cum sa nu iau totul personal
Personal, personal...

Strofa 1:
Instinctul ma poarta, ma-ndruma-mi arata
Destinul ma-ncearca, parca ma tine in garda
Timpul ma-mpaca, mi-e si mama si tata
Mandria m-asteapta, e posa deoparte, nu pleaca
Poate mai mult ma-ndrept, poate mai mult decat pare, decat pot sa-nteleg
Poate-i momentul s-aleg, e timpul sa plec, continui sa cred
Continui sa merg, consider ca n-am ce sa pierd, indiferent incontinuu incerc
Astazi mai mult decat ieri sa m-ntrec
Doar eu cu mine, nu vad si n-aud pe nimeni
Am imaginea-n minte, e limpede, gandu’ e liber
Ma rup de multime, nimeni nu tre sa-mi confirme
Altfel din fire, tot inainte pe gheata subtire

Refren:
Personal
Mi-e clar ca nu ma lupt cu mine in zadar
Si-n orice caz chiar daca pierd ma car
Stiu doar ca timpu-mi este adversar
De la-nceput pan’ la final, real
Niciodata altfel decat par, per total
Inca dator
Moral cum sa nu iau totul personal
Personal, personal...

Strofa 2:
Poti sa incerci sa ma renegi
Poti sa te legi cat vrei
Sa ma ranesti nu reusesti
Inca gandesti ca ei
Poti sa te-ndrepti, poti sa te-ncrezi
Poti sa te-ntrebi ce alegi
Daca te-ntreci, o sa-ntelegi c-astepti sa-ncerci
Oricat de departe poate strabate un gand
In mare parte n-ai nevoie de toate, grija ce-aduni
Pe buna dreptate, cine razbate-si vede de drum
Cu toate visele-n spate, poate ca doar cativa ajung
Drumu-i in ceata, da’ am visu’ prin care ma trimiti tot timpu lucid
Printre obstacole s-ajung la capat alerg pentru un mediu nociv
De parca nu stiu ce m-astepata, de parca nu sunt deja calit
Ce daca ma-ncearca, n-ar fi prima data, nu poa’ sa ma-ntoarca nimic
Aleg de ani de zile sa pierd nopti
Aleg sa simt ceva printre roboti
Aleg in schimb sa-ti demonstrez ca poti
S-alegi si pentru tine, nu sa ii multumesti pe toti

Refren:
Personal
Mi-e clar ca nu ma lupt cu mine in zadar
Si-n orice caz chiar daca pierd ma car
Stiu doar ca timpu-mi este adversar
De la-nceput pan’ la final, real
Niciodata altfel decat par, per total
Inca dator
Moral cum sa nu iau totul personal
Personal, personal...

Trimiteți un comentariu