Cabron - CAREMAY (Versuri)

Versuri

Cabron - CAREMAY (Versuri)
Cabron - CAREMAY (Videoclip Oficial HD)

Strofa 1:
Care vorbesti dupa geam? (CAREMAY)
Care candesti a salam? (CAREMAY)
Care mirosi in Mertzan
A bradulet de Logan?
Tactu’ e fan, probabil ti-a dat elan
Si te vezi American,
Stii ce e fun? Stii ce e run?
Stii ce e gun? Stii ce e man?
Ia un ghiozdan!
Si mai da-te-n p**a mea (Prost!)
Ia uitati cine ma lua la rost
Afisezi un lux fara rost
Si nu sari din clipuri low cost
Io cu unu iti platesc somaju
Cu.. doua-ti iau tot anturaju
Cu.. 3 e departe etaju
Te mai las ca imi place curaju

Refren:
Care-i mai mare actor
In… Teatru asta de obor?
Io… Ma pis pe rufele lor
Le… tin pe-ale mele indoor

Care-i mare scamator
In… Circu asta amator?
Care mai e tradator ?
Pentru astia n-am decat cea mai multa:

MU((E! M))E! M()E!
Cea mai multa
MU((E! M))E! M()E!
Cea mai multa

MU((E! M))E! M()E!
Cea mai multa...
Pentru ăștia n-am decat
M()E!

Strofa 2:
Care vorbesti dupa colt? (CAREMAY)
Care ai harfe de hot (CAREMAY)
Care esti bombardier intr-o poza
Si-n 10 apari in chiloti
Vad ca esti tanga, ti se vede vanga
Hai, Poate dai si-un feat cu Catanga
Bye! ca te duci in cap genu ranga
N-ai, te duci la pomeni cu miloaga
“Dati-mi si mie o replica din aia sa ma pun si eu pe feed
P’ala cu Patrapu vreau sa il ia capu, sa-l ia dracu si pe KeeD
Ma duc la studio vreau sa fac un hit, mi-ai tras si mie un ghid?”
2k22 daca-ti dau un sut te duci de unde-ai venit
Care vorbesti despre mine? (CAREMAY)
Care o sugeti mai bine? (CAREMAY)
Care ai harfe de gangster
Da v-o bagati dupa pastile?
Care mai are vreo boarfa
Spalata public ca o stoarfa ?
Care danseaza mai marfa? (CAREMAY)
Sanchi, o face la harfa (CAREMAY)

Refren:
Care-i mai mare actor
In… Teatru asta de obor?
Io… Ma pis pe rufele lor
Le… tin pe-ale mele indoor

Care-i mare scamator
In… Circu asta amator?
Care mai e tradator ?
Pentru astia n-am decat cea mai multa:

MU((E! M))E! M()E!
Cea mai multa
MU((E! M))E! M()E!
Cea mai multa

MU((E! M))E! M()E!
Cea mai multa...
Pentru ăștia n-am decat
M()E!

Mai terminati in p**a mea cu basinile astea
Toti interlopii astia care cantati pe la mese de smecheri
Toti fraierii astia care va puneti la nivel cu oricine
Toti găozarii astia care nu mai aveti respect

Trimiteți un comentariu