Kazi Ploae - Paduchi (Versuri)

Versuri

Kazi Ploae - Paduchi (Versuri)
Kazi Ploae - Paduchi (Piesa Oficiala)

Am literalmente un buton pe post de liber arbitru , îl agăț de perete cu un singur
De hoți care urlă la surzi prin binoclu

Oasele poftesc neomenește ca un Bau-bau antiprofetic, un fel de Mahomed sceptic, baobab matusalemic zi să trăiești șeful acum, barbarii acaparează bandiții pe metereze și copiii fac pipi electric pe un viu destin, sincretic, sine metu sintetic când imbecilii țin predici, trebuie umblat la settings
De multe ori un polițist era problema, a mea sau a ta a lu Nicu și Elena, natura umană e super bizară, sunt super bizonii și super consumă supa primordială
Fierbe-n el că e sărac ,când poza pe Instagram cu prințesa lui brotac, când urcă în mașină-i spune, nu călca pe prag și nu durează mult până când doarme în copac un clănțău lamentabil, incapabil de mai mult își vorbea de rău părinții ca să fie și el cool, fanul pulii mele romanache fiert și tuns știe versuri pe de rost că le a ascultă pe ascuns
Când ești un vierme doare mult binele făcut, ce o să rămână în urma ta este că n-ai putut, rapu' românesc e un mega blocaj sunt mai mulți șobolani în el decât la mega image e un mare miraj, panarame de băieți, au versuri mai reci ca un capac de closet dar așa știi că ești român, îți împuști conducătorii să dai bine la noul stăpân
De la oameni am învățat doar regreturi și ieșeau iar din case parcă n-au citit prospectul, comunicau prin semne cum spunea regulamentul, stăpânii erau mândri că au speculat momentul...

Eu sunt repar underground și atât
La mine-n țară aș fi nebun să vreau mai mult de atât
Am ales să fiu eu să nu vreau să mă vând
Să mă urăști pentru ceva ceea ce nici nu sunt, mă gândesc la viață mea și cer ajutor dar atunci mă văd pe mine și sunt recunoscător, nu îmi trebuia plan dar am făcut, cânt pentru surdo-muți și sunt prea multe de spus...

Trimiteți un comentariu