Shobby ft Cabron - MARFAR (Versuri)

Versuri

Shobby ft Cabron - MARFAR (Versuri)
Shobby ft Cabron - MARFAR (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
ăștia s-au găsit să vorbească de mine mai tele
fel și fel de lucruri dar îi fut să vezi cum e
din punct de vedere vibrațional
e foame de capital îți dau rating real
lucrez pentru bine de bine de când mă știu
ia și cipu' și bagă-ți-l în găoază viu
du și răutățile pe undeva 'n pustiu
de la prima javră până la ultimu' caraliu'
vai vai vai vai nu vorbi așa
așa m-a educat ăla de sus făi cățea
fac muzica rap de 20 le cânt la fani
și strâng relația cu Dumnezeu nu cu bani
sunt lumină chiar și pentru tine suflet necăjit
îmbârligat de panarame ce duci mintea la prăjit
cum zic eu așa e așa e cum zic yo
că n-ai fost tu la p**a mea de atunci de mult bro

Refren:
nu te întreba ce transport știi că e marfă bomba
marfaru mare vine 'n gară uite le tremură ciorba
nu te aștepți să mă vezi atunci când îți aflu vorba
atunci când îți aflu vorba

Strofa 2:
te văd ca pasărea din zbor manglitor milog
urcă-te pe toc îți fac reclamă eu pe vlog
să crească audiența la fiecare scară de bloc
în dreptu' ăsta știi și tu se pune frână stop
du-te până la mă-sa lu' mă-ta și întreabă cine-i gheorghe
întreabă cine vinde vorbe cine vinde ciorbe
ce știe din trecut din viitor din prezent
dacă Dumnezeu e binele sau pur si simplu trend
ascut cuvintele inteligent
văd aurora boreala în direct
cum pleacă vrăjeala de la fraieru' ăla permanent
dacă te prind să mori în pușcărie dacă nu te fac valet
prea multă șmecherie ruginită pe rulment
brigăzile astea de p**de s-au transformat în delicvent
rap înseamnă bine nu pericol iminent
la școala vieții ești la clasa zero marș

Refren:
nu te întreba ce transport știi că e marfă bomba
marfaru mare vine 'n gară uite le tremură ciorba
nu te aștepți să mă vezi atunci când îți aflu vorba
atunci când îți aflu vorba

Strofa 3:
dacă vreau mă îmbrac C-P dacă vreau C-A
am la dispoziție muzica lirica deasupra soarele
ascultă uite balansu' cu picioarele
hooo alo băiatu' cu sandalele
fetișcanele să poarte chiloții pe afară peste blugi
și ți-o zic cu siguranță că asta e moda de atunci
de când cărai g ghiuluri de la turci
și acum tovărășie d dă-le naibii de slugi
vrei să ai și tu mălai muziciene
hoo bine că ai scăpat de pene
oooo ce de nemulțumiri
alo oamenii la revedere ne oamenii

Refren:
nu te aștepți să mă vezi atunci când îți aflu vorba
atunci când îți aflu vorba

Trimiteți un comentariu