Phunk B - Renume (Versuri)

Versuri

Phunk B - Renume (Versuri)
Phunk B - Renume (Videoclip Oficial HD)

Vrei sa stii de ce nu ma deschid?
Cand o fac, omul doar aude, nu asculta efectiv ce zic
De obicei puncteaza ceva similar ce a trait
Crezand ca asa empatizeaza, nu fratic...
Sentimentele sunt greu de descusut
Sunt greu de pus in cuvinte, apoi in versuri, nu?
Nu e nevoie sa spui ce ai trait tu
Am nevoie doar sa asculti acum
Baga-mi-as p.., manca-ti-as
Nu-i o competitie care a suferit mai mult
Uita-te in jur, toti sufera de ei si doar de droguri canta
Sub prеtextul unei metaforе spun ca "nu asta am vrut sa spun"
Ba da' ce ai vrut sa spui? Nebun io...
Scuze io ca nu-nteleg, bro
Barbati in toata firea care-au pus "L"-ul langa "EGO"
Da'nteleg de ce nu va place rap-u'
E ultimul instrument ce pentru adevar incalca reguli
Ce e ironic si amuzant e faptu'
Ca nu va plac nici aia pa care i-ati inspirat sa faca trap
Pustanii chiar bagabontesc, stau mereu pe strada
Unii chiar stiu ce vorbesc, chiar daca sunt orbiti de faima
Am speranta c-o sa creasca si-o sa inteleaga importanta pacii in familie
Apoi ce ne leaga pe noi ca romani, de la granita la strabuni
Limba, obiceiuri, sange, o zice-un tinerel cu par carunt
Va doresc intelepciune, si-n ultimul rand
Puterea si taria de-a mustra oricum
Stiu ce e un renume, aveti de demonstrat destule
Da' pe viitor as vrea sa inspirati la bine lumea
Yo nu-s mai breaz, am pacatele mele
Insa nu m-am postat pa internet cu ele
True, trapu' d-acu' se vrea un fel de gangsta rap
Insa un gangster stie si sa taca, voi nu!
Si inteleg ca asta-ti face internetul
De cand te trezesti verifici
Cate like-uri si comment-uri ai primit, "parca prea putine"
Ia sa faci un live sa intre, "Ce ii retine? Ce au patit?"
Multi dintre voi aveti senzatia c-ati reusit
Da' ce inseamna pentru voi "a reusi"?, intreb sincer
Ai investit in afaceri sau ai spart cu amicii?
Ai luat o casa la parinti, ti-ai onorat bunicii?
Observa ca am zis "amici", aia nu-s tovarasi
Daca te opresti din produs, n-o sa-i mai vezi iarasi
Aia e, asa e viata, o traim toti
Ne lovim de aceleasi chestii, noi despre ele cantam
De-aia muzica face prapad, ca lumea simte, empatizeaza cu tot
Copiii vor sa vada doar ce nu au si ce nu pot face
Sau avea curand, ce-i ilegal intriga mult
Ce trebuie facut, refacut, inteleg, dar
Sunt sigur ca poti fi intelept, io te rog doar
Sa-i indrumi departe de alcool si de bomboane
Pe cat de obscura, muzica mea a salvat oameni
Si-mi doresc sa-ti doresti si tu acelasi lucru
Vezi ca industria e lup batran, s-aceleasi trucuri
Vezi ca multi pupa unde au scuipat
Pentru ca n-au realizat ca o sa treaca anii
Care m-a uitat, mai bine a facut
N-am prea multi prieteni, nu ma fac placut
Dorinta de a reusi te gaseste singur pe drum
Ai grija ce iti doresti mai mult, pe bune-ti spun
Am nevoie de rabdare si duh, iubire si iertare
Si nu am de gand sa renunt, muzica asta ajuta
Mai trec ca mine minim o suta, sa vezi atunci

Trimiteți un comentariu