NANE x AZTECA - VERDE LUIGI (Versuri)

Versuri

NANE x AZTECA - VERDE LUIGI (Versuri)
NANE x AZTECA - VERDE LUIGI (Piesa Oficiala)

Refren: (Azteca & NANE)
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciuperca gen Mario
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciuperca lu Mario
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am verde luigi
Am molly-n figi
Ciuperca gen Mario
Am verde luigi
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciupercile Mario
Am verde luigi

Strofa 1: Azteca):
Mănânc paste cu Ragu și parmezan, am Jacquemus, uh
911 și cu NANE pe la stu'
Off-White în picioare, avem ambii și e destul
Spunе-mi Double Trouble și apărem din dеdesubt
Bag molly, îi dau la p**dă, îi las orgoliile e udă, cred că-i trebuie o batistă și îmi dă apă cu molly
E arfistă la cum pregătește otrava cred că-i de mică barista
Și bag molly, sunt prea rupt
Am o p**dă, îmi face cap într-un merțan din ăla SUV
E prea horny, că sunt un bișnițar ce face banu'
Inspirând iarbă-n plămân
O lovesc în punctul G într-un G Wagon de la Benz, uh
Îmi dau drumul pe podea, te rog frumos să ștergi, huh
O văd iar cu NANE, înc' o piesă să creez
Iau câteva benzo să mă gâdile la stres

Refren: (Azteca & NANE)
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciuperca gen Mario
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciuperca lu Mario
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am verde luigi
Am molly-n figi
Ciuperca gen Mario
Am verde luigi
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciupercile Mario
Am verde luigi

Strofa 2: (NANE):
250 la oră pe autostradă
Să le sară basca din cap, bagă-mi-aș p**a-n ea garda (M**e garda)
Ca Super Mario, iau tot ce mă așteaptă
Mi-am pus centura și dau în ultima treaptă
NANalien rimez ca un nebun
Împachetez trapperi de zici că-s Moș Crăciun, uu
Fac un popas și pun foarte puțin tutun, uu
Fac un album, apoi încă un album, uu
Sunt cu frate-miu Azteca, zdreanța ta îmi linge urechea

Hatere, fixează-ți mecla
Scot din borsetă un teanc de lei
Edi o ia pe sora ei, dă-mi sute albastre pe Bombay, uuu
P**da ți-a prins alte vibe-uri
Moartă că mi-a gustat paiul
O fut până îi trece high-ul
Yeah, fut o bagapela în p**dă
Curentată ca din priză
Nici nu o vreau dar tot insistă

Refren: (Azteca & NANE)
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciuperca gen Mario
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciuperca lu Mario
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am verde luigi
Am molly-n figi
Ciuperca gen Mario
Am verde luigi
Am verde luigi (Am verde luigi)
Am molly-n figi (Am molly-n figi)
Ciupercile Mario
Am verde luigi

Trimiteți un comentariu