DOC - Toamna Profesoara (Versuri)

Versuri

DOC - Toamna Profesoara (Versuri)
DOC - Toamna Profesoara (Videoclip Oficial HD)

Intro:
Auzi, bă Nasa, se intră, a venit toamna...

Strofa 1:
Doar ce-a sunat frate-miu, am doi nepoți
În curând lu' asta mică-i punem doi pe tort
Mare sentiment, l-aș pune-n foi pe tot
Dar nu pot că nu-s cuvinte să-nsemne atât de mult
Un copac sub geam, l-am rugat să facă flori
A făcut, au căzut, totu-i trecător
Nu știu dacă-s creator sau culegător
De instantanee sufletești de care mă-nconjor
Cel mai spirit liber pe care-l cunosc
Ce iubește tot ce e frumos, suma a ce-a fost
Și ce este plus ce va fi acum, că deja-i viitorul
Ia cu tine scriitura lasă scriitorul
Că ăla-i doar o floare din copacul de sub geam
Îngropat în etichete, țoale, nume, limbă, neam
Ne-am separat ca să ne fie dor
Cum îmi doresc ei să-mi fie mie să le fie lor
M-am întors la pai în zori cafea tare
Am ajuns ca păsăricile-astea - vreau mare
Niște nisip niște soare să mi-l țină cald
Că-mi vine să trăiesc când vine vara, cred că mă-nțelegi
Hai c-un show, să fiu după high din șto
Că viața nu joacă roșie neagră, joacă high cu low
Și am strâns destule low-uri, multe de la Jordan
Mă uit și-n rap, limbaju-i primitiv ca Fortran
A ajuns să mă doară s-am principii
Se văd urme de prăjeală, și nu doar prin pipi
Nu pot să livrez vrăjeală, să pozez big pimpin'
Când eu stau c-un trandafir de fată ca să-i simt ghimpii
Skinny dipping în piscină, mi-a prins țiparul
D-aia țipa mâna la Dua Lipa îi iau semnalul
Pielea ei fină ornată cu broboane cristaline
În a lunii lumină e un pergament divin...

Refren:
Azi e un ieri după care o să-mi pară rău
Că l-am lăsat să treacă
Noi sub cer iar tu mi-l faci să pară nou
Fur stele le bag în geacă
Aș salva ziua fără să par erou
S-o mai trăim o dată
E ziua ta lasă-mă să ți-o fac cadou, dar nu-i împachetată

Strofa 2:
Orizontul naște foc din zeamă neagră
Limbile stau pe loc, doar vântu' aleargă
Atunci când liniștea vine mintea pleacă
Tot încearcă să se-ntoarcă, tu crezi că mintea-i bleagă?
Rotocoale de haze îngheață lângă bec
Dacă vrei o viață dulce, pune mâna și fă chec
Sfatul ăsta-i pentru mine, c-așa nu pot să-l neg
Rămâne pe veci dac-am dat REC, hai să tragem!
Dau cu pace pentru războaiele din mine
De-ar fi imagini, nu-s ca războaiele din filme
Forța dorinței versus ființa-n sine
Dimineți senine sleite de gânduri asasine
Mă găsesc în genunchi privind cum doarme îngerul
E continuarea mea, scrisă trimisă din ceruri
Asta cred că suntem - episoade divine
Dintr-un serial vital ce n-are cum să se termine
Nici cu tine nici cu mine, nici cu rău, dar nici cu bine
Azi erou și mâine villain, azi ghetou și mâine vilă
Un vis frumos fără garou și bilă - așa se simte
Termin asta și vin iubire așa se minte
Eterul ciudat de rece-mi pișcă fața
Nu văd mai nimic, poți să tai c-o brișcă ceața
Dar mă bucur că pot s-o zic fără să fiu la școală
Sărut-mâna, toamna profesoară!

Refren:
Azi e un ieri după care o să-mi pară rău
Că l-am lăsat să treacă
Noi sub cer iar tu mi-l faci să pară nou
Fur stele le bag în geacă
Aș salva ziua fără să par erou
S-o mai trăim o dată
E ziua ta lasă-mă să ți-o fac cadou, dar nu-i împachetată

Trimiteți un comentariu