Cheloo & Lazar - La noi in cartier 2 feat Dan Gerosu, Alan, Rapstrolirical, Ombladon, Freakadadisk (Versuri) - ("Killing The Classics" 2021)

Versuri

Cheloo & Lazar - La noi in cartier 2 feat Dan Gerosu, Alan, Rapstrolirical, Ombladon, Freakadadisk (Versuri) - ("Killing The Classics" 2021)
Cheloo & Lazar - La noi in cartier 2 feat Dan Gerosu, Alan, Rapstrolirical, Ombladon, Freakadadisk (Piesa Oficiala) - ("Killing The Classics" 2021)
Cheloo & Lazar - Killing The Classics 2021 (Album)

Refren (Cheloo):
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test (2, 10, bag p**a-n ea)
Viața e un examen, strada rămâne un test (Imediat sosește)
Viața e un examen, strada rămâne un test (2, 10)

Strofa 1 (Cheloo):
La noi în cartier pe viitor cred unii
Axis mundis o să treacă prin closetu' uniunii
Noi păgânii responsabili de dragu' recesiunii
Cu speranța mântuirii spunem "Da" infracțiunii
La noi în cartier, adică la periferie
Neupeul și divorțul se constituie bucurie
Banii sunt curent electric, dacă vrei alegorie
Când bancomatul n-are lumânare sar din garanție
La noi în cartier, cartier de nota zece
Toți vor să facă bani și să plece
Roata pătrată se-nvârte cu mită sau sânge rece
Viața stă pe loc, dar timpul trece
La noi în cartier campionii la sticlă știu
Că prostia nu se vindecă cu țuică și script
Că săracii nu fac umbră mulțumiți cu ce pică
Și dacă tragi adânc în piept, miroase a frica

Strofa 2 (Dan Gerosu):
La noi în cartier soarele răsare gratis
Ca sifilisu' terțiar fix după catarsis
Norii de canabis dau un aer optimist
Căci ne pișăm pe curcubeu și pe neocomunism
La noi în cartier icoanele nu fac minuni
Și nici nu râd, și nici nu plâng, și nici n-ascultă rugăciuni
Suntem imuni la predică și mai presus de pasiuni
Ținem dorințele perverse ascunse printre slăbiciuni
La noi în cartier printre atâtea stricăciuni
Încă mai găsești români care se simt români
Credem exclusiv în noi pentru că p**a opțiuni
Și n-acceptăm instrucțiuni indiferent de presiuni
La noi în cartier cu sau fără legătură
Copiii ies pe p**dă din mame fără p**ă
"Love" nu egal lovele, manele nu egal cultură
Portretul luptătorului la tinerețe nu-i caricatură

Strofa 3 (Alan):
Io îmi țin p**a la loc de cinste din aprilie '86
Într-un cartier în care se fac glume ce nu prind la mase
Toate străzile duc la secție și mai nimic nu-i moca
Iar facerea de bine-i futere de mă-ta
La noi în cartier se-njură cu stil subtil
Deci "Să-mi bag p**a-n morții tăi" e doar o figură de stil
Eu n-am niciun beef cu nimeni, de-aia nici ăsta nu-i diss
Doar am zis "Să-mi bag p**a-n mă-ta" așa cum ți-am promis
La noi în cartier noi toți ăștia ne-ntrebăm
Oare de ce ai nevoie de mascați să ridici un gram
Banii murdari strălucesc că ai poliții-n Logan
Cam nimeni nu mișcă nimic pentru tine pentru că așa-i normal
De la egal la egal bem cu toții-n cartier
Poți să zici că e nasol, noi nu vrem să fie altfel
Golani de caracter de la care ai ce să-nveți
Ne culcăm joi seara, ne trezim luni beți

Refren (Cheloo):
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test

Strofa 4 (Rapstrolirica):
La realidad de mi barrio, que lo diferente al tuyo
Cosas similares pasan (Yeah, yeah)
Allí explotan cabezas como si fueran calabazas
En nuestro barrio crecimos entre balaceras
Marcando calavera', todos pagan su condena
Quieren vivir en paz, pero somos hijos de la guerra
En mi barrio veo niños con miradas poseídas
Que están llenos de rencor y con la barriga vacía
Te matan por menos de un salario
Esto es Colombia salvaje, hora de sicarios
Mi barrio (Yeah), no es la excepción
Vivimos en un infierno pero hay motivación ()
Soy lo que soy, porque crecí en un barrio humilde soñando
Pero siempre he practicado
Con cualquiera me caí, pero me enfilé [?]
Mortales, son estas calles calientes
Comienda tras comienda, ahora somos más fuertes (Yeah)
La amenaza no es igual a muerte
En mi barrio van a lecho revéntandote la frente
(Bro, bro, bro) Incrustado en tu mente

Strofa 5 (Ombladon):
La noi în cartier cu băieții la o lumină bleagă
Se citește citirica noaptea-ntreagă
Eu am stat ani de zile în școală ranga
Unde Grasa de Cotnari a fost colega mea de bancă
La noi în cartier de fel e destul de tare
Aici se văd atâtea, dar nimic de pus în rame
Cu inima-n dinți și levieru' poți scăpa de foame
Aici te duci la muncă atunci când toată lumea doarme
La noi în cartier printre fum și băutură
Băgăm și o fărâmă de cultură-n căpățână
Aici dăm cu zaru' că nu ne ajută cartea
Ne ținem singuri partea, ne serbăm zilele noaptea
La noi în cartier accentuăm dramele
Stai în garsonieră, dar ai telefon cu 3 camere
La noi în cartier nu e timp de povești
Dacă te culci prost, când te deștepți tot prost ești

Refren (Cheloo):
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Viața e un examen, strada rămâne un test
Eu, adică noi prevăd că nu abandonăm
Eu, adică noi prevăd că nu abandonăm

Trimiteți un comentariu