Sisu Tudor feat. Bocaseca & Oana Marinescu - Speranta (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor feat. Bocaseca & Oana Marinescu - Speranta (Versuri)
Sisu Tudor feat. Bocaseca & Oana Marinescu - Speranta (Audio Oficial)
Sisu Tudor - Baieti mari (Album Oficial)

Strofa 1 (Sisu Tudor):
Ne-am catarat printre scari de beton,
Ca alpinistii fara cordon,
Facand niste hartii,
Avem grija sa nu dam peste nici un sifon,
Cine-si asuma viata de strada,
Si o traieste pentru mine-i un domn,
Nu-i vorba de nici un smardoi,
Si nici de patron,
E vorba de baieti care traiesc liber,
Fara nici un simptom,
Al societatii asteia care te face ne-om,
Si lumina vine doar dintr-un tub de neon,
Am escaladat fiecare turn fara teama,
Daca regii se tem,
Facem rocada si le-arat cum ma cheama,
Lumea-i a mea dar n-o stie nimeni fiind ca ii pastrez reputatia de doamna,
Stiu ca-i o t***,
Da-i pun viata pe coala,
Pot sa te tin in banca fix ca la scoala,
Fiind ca stiu adevarul,
Lumea asta in care minciuna-i o boala,
Frica se lipeste de trup,
In inima se strecoara,
Si daca nu-i tare o topeste ca pe-o bucata de ceara,
E doar o perioada din viata,
Fiecare etapa asta te invata,
A fost greu, acum sa vedem ce e in fata,
Si cand pare ca nu mai putem,
Tot gasim o sperantaa...

Refren (Oana Marinescu):
Dacaa mi-ai fi spus de ce,
Sii, n-as fi simtit durerea,
Nu m-as fi intrebat de ce,
Uneori, imi pun tacerea...
Daca mi-ai fi spus de ce,
Sii, n-as fi avut taria,
Nu mi-as fi recunoscut ca,
Dragostea mi-e mostenirea...


Strofa 2 (Bocaseca):
Am stat cu ochii beliti toata noaptea si-am vorbit cu luna,
M-am gasit intr-un dosar presar,
Baga-mi-as toata p***,
Acum stiu, aveai dreptate,
Mi-am purtat cununa,
Frate, m-a spalat furtuna,
o mie nu fac cat una,
Cand esti incoltit,
Rasar dintr-un asfintit,
Vezi sa nu le dai cutit,
Raspicat silabisit.
S-existe cerere oferta,
Mintea incinsa,
Si-au fost zile cand ne-am distrat cu banii din ghete,
N-o sa poa' sa ne opreasca,
Vin din ghetou',
Unde greul e curcan de paste,
Pet-uri, si tigari la metru,
Si cand e o zi mai buna,
Dai concertu,
Dialectul difert de SPu' Life,
Sunt arhitectul,
Hai zi ce poti, nu suntem la fel,
Multe zile negre, ne-au facut tot ce suntem,
Cine poate s-evite, s-evite,
Eu nu ma tem,
O sa trec prin valea mortii,
Si-o sa ma reintorc ca un refren,
Apa mica zic, baha
Nu pierd nici-un tren,
Cand merge rau,
Invatat, n-o iau ca pe blestem,
Stii cum e,
Inchid la c***a si te trec pe free,
O sa fie bine c****, la final suntem la fel...

Refren (Oana Marinescu):
Dacaa mi-ai fi spus de ce,
Sii, n-as fi simtit durerea,
Nu m-as fi intrebat de ce,
Uneori, imi pun tacerea...
Daca mi-ai fi spus de ce,
Sii, n-as fi avut taria,
Nu mi-as fi recunoscut ca,
Dragostea mi-e mostenirea...

Trimiteți un comentariu