Nadir & Tarafu Lu Boieru - Ca La Bollywood (feat. NOSFE) - (Versuri)

Versuri

Nadir & Tarafu Lu Boieru - Ca La Bollywood (feat. NOSFE) - (Versuri)
Nadir & Tarafu Lu Boieru - Ca La Bollywood (feat. NOSFE) - (Videoclip Oficial HD)

București, Hollywood,
E ca la Bollywood.
Fetele în Gucci și Fendi
Cu salbe se mișcă pe good, good.

Ca la, ca la, ca la Bollywood,
Doar tu vrei să mă iubești mai mult.


Stau două momente din India,
Fundul e bubble ca Lidia,
Face șpagatul ca Nadia,
Sensei Macannia e Iulia.
Dă-le talente pe stradă,
Ragazza Bellissima.
E mult mai vero,
Ești bombă mai rău ca Hiroshima.

Au noroc, că e necaz,
Ești frumoasă, ai și haz,
Mami, vrei să fii a mea?
Of, of, of, of!
E frumoasă gagica,
Și vreau să rămână a mea,
O viață dansez cu ea,
Of, of, of, of!

Ca la, ca la, ca la Bollywood,
Doar tu vrei să mă iubești mai mult.


Sunt într-un fel de joc,
N-am pace, să iau foc,
Doar cu privirea ei,
Nu vreau alte femei.

Vreau să joc cu ea,
Cu fata asta rea,
Of, of, of, of!
Vreau să fii prințesa mea.

Au noroc, că e necaz,
Ești frumoasă, ai și haz,
Mami, vrei să fii a mea?
Of, of, of, of!
E frumoasă gagica,
Și vreau să rămână a mea,
O viață dansez cu ea,
Of, of, of, of!

Ca la, ca la, ca la Bollywood,
Doar tu vrei să mă iubești mai mult.

Trimiteți un comentariu