Eshu feat. Madalina Cernat - Spune-mi tu (Versuri)

Versuri

Eshu feat. Madalina Cernat - Spune-mi tu (Versuri)
Eshu feat. Madalina Cernat - Spune-mi tu (Videoclip Oficial HD)

Stii prea bine, esti prezenta-n mintea mea
Sincer, nu stiu cum de-am devenit asa

As da orice acum, doar sa te pot avea,
Dar e tarziu si s-a pierdut increderea

Orgoliul ce ne desparte
Cine esti? Te simt departe
Spune-mi tu

Unde esti acum, in miez de noapte?
Eu inca te caut printre șoapte

Spune-mi tu, hai spune-mi tu!

Oare de ce soarta ne desparte?
Ma topesc de dor, dar esti departe

Spune-mi tu, spune-mi tu!

Iubirea noastra-acum se pierde in decor,
De cand cu tine am invatat ce-nseamna dor

Dor de tine, dor de clipele in doi
Ma intreb, ce s-a intamplat cu noi?

Orgoliul ce ne desparte
Cine esti? Te simt departe
Spune-mi tu

Unde esti acum, in miez de noapte?
Eu inca te caut printre șoapte

Spune-mi tu, hai spune-mi tu!

Oare de ce soarta ne desparte?
Ma topesc de dor, dar esti departe

Spune-mi tu, spune-mi tu!

Mi-e dor de noi, de clipele-n doi
Dar stiu ca nu pot sa dau timpu-napoi
Te chem, dar stiu ca tu n-o sa te-ntorci

Unde esti acum, in miez de noapte?
Eu inca te caut printre șoapte

Spune-mi tu, hai spune-mi tu!

Oare de ce soarta ne desparte?
Ma topesc de dor, dar esti departe

Spune-mi tu, spune-mi tu!

Trimiteți un comentariu