ARES - UMBRE (feat. DIMA) - (Versuri)

Versuri

ARES - UMBRE (feat. DIMA) - (Versuri)
ARES - UMBRE (feat. DIMA) - (Piesa Oficiala)
ARES - Interstelar (Album)

Refren:
Umbre mă urmează în viață
Încă de când eram în fașă
Lacrimi se preling pe față
Încă de când eram în fașă
Dar nu m-au oprit,
Nici nu m-au învins
M-au făcut mai dur
Ca să pot să-ndur
Dar nu m-au oprit,
Nici nu m-au învins
M-au făcut mai dur
Ca să pot să-ndur

Strofa 1:
Drumul necesar să îl parcurg ca să mă bucur
Și-am facut-o natural, frate, n-am utilizat trucuri
Nu am așteptat să mi se dea, sau să primesc
Am zis că ce-i al meu e-al meu, dar trebuie să reușesc
În primul rând să știu să merg înainte să alerg
Prima oară să muncesc, înainte să petrec
Mai întâi s-analizez, înainte să vorbesc
Mai întâi să mă cunosc, înainte să iubesc
Dar știi că bineînțeles, nu decurge după plan
Și asta e important, că asta m-a adus la mal
M-am agățat de un val, și nu zic val muzical
Zic de dorința să fac asta și de un motiv real
S-ajung să reușesc chiar dac-o să dureze ani
Să pun zâmbete pe față acolo unde sunt fani
Și-au trecut cam 10 ani, dar niciunul în zadar
Viitorul sună bine, și-l îmbrățisez cu drag

Refren:
Umbre mă urmează în viață
Încă de când eram în fașă
Lacrimi se preling pe față
Încă de când eram în fașă
Dar nu m-au oprit,
Nici nu m-au învins
M-au făcut mai dur
Ca să pot să-ndur
Dar nu m-au oprit,
Nici nu m-au învins
M-au făcut mai dur
Ca să pot să-ndur

Trimiteți un comentariu