ARES - NU MA UITA (feat. DIMA) - (Versuri)

Versuri

ARES - NU MA UITA (feat. DIMA) - (Versuri)
ARES - NU MA UITA (feat. DIMA) - (Piesa Oficiala)
ARES - Interstelar (Album)

Refren:
Dacă plec, nu mă uita
Am inima ta, și tu pe a mea
Dacă mă pierd, regina mea
Tu mă poți salva, tu mă poți ghida
Dacă plec, nu mă uita
Am inima ta, și tu pe a mea
Dacă mă pierd, regina mea
Tu mă poți salva, tu mă poți ghida

Strofa 1:
Babe, m-am întors la castel
Amintiri milioane prin el
Dar degeaba dacă nu ești cu mine
Degeaba dacă nu te știu bine
Vreau să mă duc la cer
Dar porțile astea-s de fier
Și nu pot să trec fără tine
Peste furtuna ce vine
Prinde-mă de mână și strânge-mă la piept
Si te voi proteja mereu, să țin regatul drept
Baby, aștept de mult să vină cineva
Să îmi ia inima și să o poată dezgheța

Altele deghizate n-au putut să mă repare
Dar tu ai adus Soare unde nu era culoare
Lumină din lumină, tu ești divină pe veci
Și-o să rămâi aici mereu chiar dacă o să pleci


Refren:
Dacă plec, nu mă uita
Am inima ta, și tu pe a mea
Dacă mă pierd, regina mea
Tu mă poți salva, tu mă poți ghida
Dacă plec, nu mă uita
Am inima ta, și tu pe a mea
Dacă mă pierd, regina mea
Tu mă poți salva, tu mă poți ghida

Trimiteți un comentariu