ARES - LEGENDAR (Versuri)

Versuri

ARES - LEGENDAR (Versuri)
ARES - LEGENDAR (Piesa Oficiala)
ARES - Interstelar (Album)

Refren:
Sunt legendar
Parcă vin din Toronto
Prin întuneric ca Frodo
Pun totu-n vorbe ca Otto, bro
Sunt legendar
Ating lumina, sunt sotto
C-am jucat viața la lotto
Și mi-am propus să iau totul, bro
Sunt legendar
Parcă vin din Toronto
Prin întuneric ca Frodo
Pun totu-n vorbe ca Otto, bro
Sunt legendar
Ating lumina, sunt sotto
C-am jucat viața la lotto
Și mi-am propus să iau totul, bro

Sunt legendar
Parcă vin din Toronto
Prin întuneric ca Frodo
Pun totu-n vorbe ca Otto, bro
Sunt legendar
Ating lumina, sunt sotto
C-am jucat viața la lotto
Și mi-am propus să iau totul, bro


Strofa 1:
Față în față cu propria viață
Atârnă de o ață, mă-ntreb dacă pot să-i fac față
Sau mă înhață
Woah, inima mea mă descalță
Am un suflet în balanță
Dar în fața ochilor ceață
Pe-o parte sunt banii, pe-o parte e faimă
Acasă-i familia, acasă e ea
Destul de matur ca Jiraya
Ca să pot să îmi urmez calea
Nu pot să m-abat de la drum, Anakin
Nu pot să uit de Tatooine
Mă-nchin, mă-nclin în fața la tot ce simt
Chiar dacă era un timp când eram plin de venin

Refren:
Sunt legendar
Parcă vin din Toronto
Prin întuneric ca Frodo
Pun totu-n vorbe ca Otto, bro
Sunt legendar
Ating lumina, sunt sotto
C-am jucat viața la lotto
Și mi-am propus să iau totul, bro
Sunt legendar
Parcă vin din Toronto
Prin întuneric ca Frodo
Pun totu-n vorbe ca Otto, bro
Sunt legendar
Ating lumina, sunt sotto
C-am jucat viața la lotto
Și mi-am propus să iau totul, bro


Strofa 2:
Valea morții nu mă cheamă
Am Universul în palmă
Mintea mea acum e calmă
Îi zic adio la teamă
Și încă zâmbesc ca Hatake
Ca Newgate, nu dau în spate
Pasiunea mea arde
Mă duce departe
Și inima mea e la ea
La zeița mea
Și știu că la final tu vei sta
De mână cu ea
Cu muzica mea
Și-mi vei spune că da
Am murit cineva

Refren:
Sunt legendar
Parcă vin din Toronto
Prin întuneric ca Frodo
Pun totu-n vorbe ca Otto, bro
Sunt legendar
Ating lumina, sunt sotto
C-am jucat viața la lotto
Și mi-am propus să iau totul, bro
Sunt legendar
Parcă vin din Toronto
Prin întuneric ca Frodo
Pun totu-n vorbe ca Otto, bro
Sunt legendar
Ating lumina, sunt sotto
C-am jucat viața la lotto
Și mi-am propus să iau totul, bro

Trimiteți un comentariu