ARES - INTUNERIC (Versuri)

Versuri

ARES - INTUNERIC (Versuri)
ARES - INTUNERIC (Piesa Oficiala)
ARES - Interstelar (Album)

Refren:
Am o viață bună, nu zic că o merit
Dar sunt fericit fără întuneric
Am pierdut destule, până să ajung aici
Dar am găsit un antidot pentru cicatrici
Am o viață bună, nu zic că o merit
Dar sunt fericit fără întuneric
Am pierdut destule, până să ajung aici
Dar am găsit un antidot pentru cicatrici

Strofa 1:
Yeah, yeah, acum am inima
Pe pat de catifea
Dar cândva nu prea era
Aveam spini în piept și-ncap
Aveam dubii câte-ncap
Dar am și evoluat
Și mi-am dat reset la minte
Mai mult decât cuvinte
Contează ce îți spui
Când ești jos să te aduni
Când ești sus să știi să rămâi
Ascultă-ți vocea, trezirea
Nu te pierde cu firea
Pune-ți încrederea în tine
Și vei găsi fericirea

Refren:
Am o viață bună, nu zic că o merit
Dar sunt fericit fără întuneric
Am pierdut destule, până să ajung aici
Dar am găsit un antidot pentru cicatrici
Am o viață bună, nu zic că o merit
Dar sunt fericit fără întuneric
Am pierdut destule, până să ajung aici
Dar am găsit un antidot pentru cicatrici

Strofa 2:
Dacă simți că tu nu poți
Dacă pare că e wrong
Oprește-te, respiră
Ia-o de la cap din nou
Nimeni nu se naște erou
Tot ce-ți spun se dobândește
Învață și greșește
Dacă vrei să vezi cum este să câștigi
Și să atingi visul pe care-l dorești
Nimeni nu-ți oferă
De ce aștepti să primesti?
Du-te tu după ce vrei
Plătește-te pe tine
Trăiește și iubește
Și tot o să fie bine

Refren:
Am o viață bună, nu zic că o merit
Dar sunt fericit fără întuneric
Am pierdut destule, până să ajung aici
Dar am găsit un antidot pentru cicatrici
Am o viață bună, nu zic că o merit
Dar sunt fericit fără întuneric
Am pierdut destule, până să ajung aici
Dar am găsit un antidot pentru cicatrici

Trimiteți un comentariu