LENO & TZ - COFFEE feat. Chimie (Versuri)

Versuri

LENO & TZ - COFFEE feat. Chimie (Versuri)
LENO & TZ - COFFEE feat. Chimie (Videoclip Oficial)

Refren:
I just need a coffee in the morning,
And your brown eyes,
I just need a coffee,
And me in your arms,
Oh baby,
I love you so much,
But I’m afraid because i know that in the end everithing hurts.

Strofa 1 (Leno):
Sunt între dragoste și ură,
Pentru că știi dintre noi doi eu sunt aia nebună,
Între dragoste și frică,
Inainte am suferit prea mult poate de-aia-s diferită,
Tu îmi hrănești cicatricile,
Tu îmi vindeci inima plină de fricile,
Care m-au făcut să mă opresc din a iubi,
Baby vreau să știi.

Refren:
I just need a coffee in the morning,
And your brown eyes,
I just need a coffee,
And me in your arms,
Oh baby,
I love you so much,
But I’m afraid because i know that in the end everithing hurts.

Strofa 2 (Chimie):
Lumini de lumânare, dansuri tribale subliminale
Buzele tale sunt buze letale,
Sfârcurile tale raze de soare,
M-adăpostesc când e ploaie, ninsoare
Ne tăvălim până obosim!
Ne rostogolim dar eu mai vreau puțin, nu ne potolim
Nu mă pot opri, ne contopim,
Incontrolabil, știu ce ne dorim, hai să ne topim!
Tre’ să recunosc că m-ai lucrat curat,
Imaculat când m-ai furat și am ejaculat...
De când ne-am anturat motoare am turat
Totul s-a schimbat, te inhalez mă simt ales!
Simt că mă evaporez,
Mai mult decât poți să-ți imaginezi, te vaccinez,
Țigara-i stropită cu mac cules
Din Grădina Botanică, poți să fascinezi.

Trimiteți un comentariu