DMC - UMBRE (Versuri)

Versuri

DMC - UMBRE (Versuri)
DMC - UMBRE (Lyric Video)

Vorbeam de viitor la web in dormitor
Ce mai conteaza cand filmul nostru e incolor?
Ti-am spus ca liniste e tot ceea ce vreau
Daca Romeo si Julieta nu mureau, tot se uitau!

Tot ce a fost parc-a durat doar 5 minute
Eu ti-am dat ore, tu mi-ai oferit secunde
Ma lupt cu umbre care-mi intristeaza viata
In loc sa-mi beau cafeaua eu vars lacrimi dimineata

N-are sens sa mai stau sa mai astept impacarea
Te vedeam diferita dar esti ca lumea de rea
Eu ti-am dat tot si nu m-am vazut vre-un erou
In schimb tu stateai pe loc, esti suflet sau bibelou?
Am incercat sa ne iubim ca in povesti
Eu ca tine nu mai caut, tu ca mine nu gasesti
Ai incercat sa ma ridici pana la cer
Ma devorau toti ingerii cand ma vedeau ca inca sper

Sti ce-i ciudat? ca-mi placea cum ma minteai
Eu cu tine doar visam dar tu cu mine nu erai
Macar am inteles atunci cand am vazut ca eu
Am puterea de a iubi un suflet care-mi face rau

Nu te condamn, probabil n-ai nici o vina
Ca o scurta paranteza (vezi ca si Golfu-i masina)
Nu te condamn, iau vina asupra mea
Iertati-ma ca-s visator si eu visam casa cu ea

Am incercat sa inteleg dar fara rost
De ce ma atasez de-un suflet si dupa sunt luat de prost?
Care-i pacatu si probabil cu ce cost?
Dumnezeu mi-ai dat o rana ca dupa tot eu s-o cos ?
E deprimand cand ma gandesc cu nostalgie
La clipele cu noi si tot ce visam eu sa fie
Dar esti o lectie din care am ce-nvata
Pana si iadu ti se-nchina cand iti vede inima...

"Comunicarea... insemna ca nu mai ramane omu in sine, ci omu' cumva
trece in celalalt cu tot ce are, fara sa se confunde cu celalalt.
Omu' nu se poate impaca cu gandul ca va sfarsi definitiv
pentru ce ar traii atunci ?!
"

Trimiteți un comentariu