NANE - PEW PEW (Versuri)

Versuri

NANE - PEW PEW (Versuri)
NANE - PEW PEW (Videoclip Oficial)

My son, I just realised that we are both fools But mine is the greater folly, for I am an older fool EXPO, you sure bro? Ayy Yeah Dorm o noapte la trei nopți (yeah) Tre' să-i țin pe toți ăștia, morți Țin marfa-n ciorapi și la chiloți În brigadă am tâlhari și hoți În camera de hotel mă duc cu un teanc Toată lumea cară câte-o cărămidă-n gang Când îți văd brigada, râd ca la un banc Niște șomeri care atârnă pe-un gang Te dai șmecher pe net, da' nu-mi pasă Te-a luat vreodată DIICOT-u' de-acasă? Te-ai integrat, indiferent de rasă? Ai pus vreodată o pâine pe masă? Coaie, cât alerg, zici că-s Forrest Gump Bat la străzile astea, zi-mi NANE SAN Mare lăutar, un fel de Salam Fumez o uncie, nu un gram Flexu' ăsta-i diferit (—rit) Fiindcă produce profit (—fit) Ești un sifon opărit Nu, nu ești binevenit Ce p**a mea, bă, atâta vrăjeală? Vrei să-mi faci cheie, da' n-ai nicio școală Pe laptop nonstop, mai ieși și pe-afară Uite un prăjit, l-am băgat în boală (uh) Ăștia zic că m-am schimbat, da' nu văd, nu mă joc Mai bine broken-hearted, fă, decât să fiu broke Ăștia zic că m-am schimbat, da' nu văd, nu mă joc Mai bine broken-hearted, fă, decât să fiu broke (rich) Money Ayy Fresh Drip Drip Bani Sex Drip (drip), drip (drip), drip (drip) Sex

Trimiteți un comentariu