Mutu Feat. El Nino si GOLD - EGO (Versuri)

Versuri

Mutu Feat. El Nino si GOLD - EGO (Versuri)
Mutu Feat. El Nino si GOLD - EGO (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (El Nino):
Cate zile am putut sa alerg
Cate milioane ma tot intreb
Cate ore pe ceas am bagat si cate vise sau spulberat
(?) ma scapa de ganduri
Am tuburi pe mine de oxigen
Gata sa dau sa mananc un catren
E blestem sau binecuvantare
Inarmat cu ambitie si multa rabdare
Si stare de bine, putere de munca
Ca unul ca mine nu are timp sa se planga
Stanga, dreapta, picior la tampla
Pune multa sa ne ajunga
Pasul tare in portier, dintr-o strofa fac averi
Am un flow pe teava trebuie sa play
Am un diamant mare da il tin pe inel
Am un fel de a fi, cateodata mai lin
Si am fost in toate felurile niciodata zgarcit
Intodeauna cinstit, lumea vorbeste, lumea te critica, lumea te iubeste
Dau pe tobe imi fac de cap, ma invart in cap, nebun de legat, grrr, grrr
Verde nebun, arunc cuvintele dupa le adun
Si fac din ele o valiza de bani, care o sa imi aduca si mai multi dusmani
Da totul e bine si cand e rau, ca daca nu e randul meu e si randul tau
Zimi de ce te plangi si cand tie greu

Strofa 2 (Mutu):
Si lantul tot lant e, fie ca e aur fie ca e fier
Inca miroase a cartier, da nu am parfumul sau pisatul din scara nu pot sa scap de el
Ca oricat bani ai avea, te poti da mai asa, sau poti schimba camasa
Sau poti schba adidasi da pasi nu ii shimbi
Poti sa te plimbi cu masini de top, arfe (?) nu cumperi timp
Si p**dele alea de umbla cu tine, se f*t cu oricine da euro
Deci lasa vrajeala ca stiu cine esti
Degeaba la spui nu sti sa vorbesti
Arfe de parvenit, te intreb de cand p**a mea ai venit
Ai plecat prin ani 2000 si nu ti-ai mai revenit
Si nu zic de cineva anume, fi sigur atunci cand voi da nume
Da daca se simte sa supere, ma doare in p**a pe bune
Ma doare in p**a de renume, de cine esti sau ce nume invarti eu sunt MUTU

Strofa 3 (GOLD):
Yeaa, sute de vibe-uri pe tobe retine tarfo dau bine
Pastreaza Trimite versuri piesei: "EGO"

Trimiteți un comentariu