Cheloo & Lazar – Opus 1 (Kiling The Classics) - (Versuri)

Versuri

Cheloo & Lazar – Opus 1 (Kiling The Classics) - (Versuri)
Cheloo & Lazar – Opus 1 (Kiling The Classics) - (Videoclip Oficial)
Cheloo & Lazar - Opus 1 (Piesa Oficiala) - ("Killing The Classics" 2021)
Cheloo & Lazar - Killing The Classics 2021 (Album)

Refren:
Sticlă si benzină, cârpă si chibrit
Cred in răzbunare po’ să dormi liniștit
Pielea mea nu face doi bani că-s bandit
Si dacă toti avem un preț, eu tocmai m-am scumpit

Strofa 1:
P**a, p**a progres e totul despre profit
Neoficial e ilegal să fii fericit
Dau eșecul glorios pentru succesul chinuit
Si nu-mi pun credința-n credit că nu sunt tâmpit
Declar stare de alerta e pandemie de p**a bleaga
Hashtag, căcat dacă nu tac ăștia mă leagă
Apostolii lu’ Arahat s-au convertit cu șpagă
Slugile propagă, frica virusează veriga slabă
Cine știe, ține vorba cine vede neagă
Presa tace cumpărată, face bani vinde otravă
Când iți e lumea mai dragă, mintea mea bolnavă-ntreabă
De ce p**a mea să bagi in casă, o planetă-ntreaga

Strofa 2:
M**e terra, sunt prizonier in paradis, tre’ să rămână scris
Democrația s-a umplut de muci, banii se fac in cerc inchis
M-am prins
Ne vindem timpu’, inchiriem un vis delapidat cu ștampila si pix
Ești un erou European, un cetațean civilizat
sau șobolan domesticit supravegheat testat de stat
daca privim atent ești evident un numar fără nume
Po’ să spui ce vrei atâta timp cât faci ce ți se spune
Nu-ncerca nimic acasă dacă nu ești asigurat
E pentru siguranța ta, futu-te-n gură de sărac
Ești bolnav nu ești bolnav vei fi vindecat forțat
In calitate de asistat social izolat in dulap
Ești impiedicat să produci, incurajat să consumi
Cănd ajungi indatorat, ești recrutat de stăpâni
Simți că lupți de partea celor buni hash tag comunicat
Ne batem pe spate ne ardem si toti am trădat
Sticlă si benzină, cârpă si chibrit
Cred in răzbunare po’ sa dormi liniștit
Pielea mea nu face doi bani că-s bandit
Si dacă toti avem un preț, eu tocmai m-am scumpit.

Refren:
Sticlă si benzină, cârpă si chibrit
Cred in răzbunare po’ să dormi liniștit
Pielea mea nu face doi bani că-s bandit
Si dacă toti avem un preț, eu tocmai m-am scumpit

Trimiteți un comentariu