Stres - LIT (Versuri)

Versuri

Stres - LIT (Versuri)
Stres - LIT (Piesa Oficiala)
Stres - RAPSTAR (Album) - (FULL LP - 2020)

Refren:
Brigada mea e fuckin' lit, man
Fuckin' lit
Și pe stradă și pe beat, man
Fuckin' lit
Noi facem treaba diferit, man
Fuckin' lit
Suntem reali, totu-i legit, man
Fuckin' lit
Brigada mea e fuckin' lit, man
Fuckin' lit
Și pe stradă și pe beat, man
Fuckin' lit
Noi facem treaba diferit, man
Fuckin' lit
Suntem reali, totu-i legit, man
Fuckin' lit

Strofa 1:
Ai mei sunt fuckin' lit, yeah, yeah, sunt fuckin' lit
Nu-ți mai zic cine suntem, știu c-ai auzit
Dacă nu, o să afli până la sfârșit
Culmea e că după n-o să știi ce te-a lovit
Tu ești tot falit? Da, da, ești tot falit
Cum să îmi dai mie sfaturi ce să cânt pe beat?
Dacă știi așa bine, de ce nu ți-a ieșit?
Că tu urci pe scări, în timp ce eu fut în lift
Cam atât de lit, sus ca un satelit
Nu suntem egali, e diferență de profit
Fraierii se frustrează pentru că am reușit
Aș da-n ei dar eu când lovesc p**de mă excit
Sunt lit? Cam da
Dacă industria e Egipt, sunt Ra
Ăștia se cred golanii dar eu sunt strada
Fac și cheltui Caragiale, Michi, Blaga
Sunt lit!

Refren:
Brigada mea e fuckin' lit, man
Fuckin' lit
Și pe stradă și pe beat, man
Fuckin' lit
Noi facem treaba diferit, man
Fuckin' lit
Suntem reali, totu-i legit, man
Fuckin' lit
Brigada mea e fuckin' lit, man
Fuckin' lit
Și pe stradă și pe beat, man
Fuckin' lit
Noi facem treaba diferit, man
Fuckin' lit
Suntem reali, totu-i legit, man
Fuckin' lit

Strofa 2:
Sunt litty, show me some tities
Sau mai bine, show me some kitty
Fă niște linii ca să zbor cu farfuria, ca E.T.
Rup tot, vin mereu de sus ca un pilot
Sunt hot ca Young Thug, Gunna și Travis Scott
Poți să torni și apă, tot sunt lit ca un carbit
Gagică-ta tocmai mi-a zis că n-are iubit
În ultimul timp chiar nu știam de ce sughit
Dar umblă vorba că sunt lit și abia m-am încălzit
Deles, deles! Cânt de zici că belesc
O dau mereu pe față chiar dacă sună pervers
Ăștia cred că-i anul lor, nu știu ce n-au înțeles
În muzică le dau clasă, parcă sunt Mercedes
Sunt foc, lit, top
Cum să îți mai zic să înțelegi că nu ai loc?
Am intrat în industrie cum intră diicot
Sunt cu ai mei din rețea, am venit să luăm tot

Refren:
Brigada mea e fuckin' lit, man
Fuckin' lit
Și pe stradă și pe beat, man
Fuckin' lit
Noi facem treaba diferit, man
Fuckin' lit
Suntem reali, totu-i legit, man
Fuckin' lit
Brigada mea e fuckin' lit, man
Fuckin' lit
Și pe stradă și pe beat, man
Fuckin' lit
Noi facem treaba diferit, man
Fuckin' lit
Suntem reali, totu-i legit, man
Fuckin' lit

Fuckin' lit!
Fuckin' lit!
Fuckin' lit!
Fuckin' lit!
Fuckin' lit!
Fuckin' lit!
Fuckin' lit!
Fuckin' lit!

Trimiteți un comentariu