Stres - Criminal (Versuri)

Versuri

Stres - Criminal (Versuri)
Stres - Criminal (Piesa Oficiala)
Stres - RAPSTAR (Album) - (FULL LP - 2020)

Refren:
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e haina pe care o îmbrac
Așa e p**da cu care mi-o trag
Așa e marfa cu care mă sparg
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e muzica pe care o fac
Așa e mașina în care mă bag
Așa-i briceagu' meu când îl desfac

Mamă sunt criminal, criminal
Așa e haina pe care o îmbrac
Așa e p**da cu care mi-o trag
Așa e marfa cu care mă sparg
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e muzica pe care o fac
Așa e mașina în care mă bag
Așa-i briceagu' meu când îl desfac
Mamă sunt criminal...

Strofa 1:
Criminal de sus până jos
Șapca din cap e Hugo Boss
Cureaua e alt brand faimos
Briceagu' mereu la chiloți
Sunt real cioară
Ai o problemă cu mine? Hai s-o rezolvăm afară
Hau!
Sunt criminal cioară
Ca bolidu' ăsta negru care m-așteaptă la scară
Vruumm!
530, pachet M
Nu e opțiune să n-o avem
Una vrea s-o fut, îi zic: "Mai vedem"
Asta pentru că sunt criminal, God Damn!
Ca ce fumez
Criminal ca iarba asta purple haze
Criminal ca alba asta de-o prizez
Criminal de-ți vine să mă arestezi
Whop!
Criminal ca Hannibal Lecter
Ca Jon Wick, ca Dexter
Știi că degeaba-ți iei vestă
Dau peste, la țeastă
Arăt criminal!
O dau criminal!
Lifestyle criminal!
Poză!
Dacă banii sunt un drog
O să mor de supradoză

Refren:
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e haina pe care o îmbrac
Așa e p**da cu care mi-o trag
Așa e marfa cu care mă sparg
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e muzica pe care o fac
Așa e mașina în care mă bag
Așa-i briceagu' meu când îl desfac

Mamă sunt criminal, criminal
Așa e haina pe care o îmbrac
Așa e p**da cu care mi-o trag
Așa e marfa cu care mă sparg
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e muzica pe care o fac
Așa e mașina în care mă bag
Așa-i briceagu' meu când îl desfac
Mamă sunt criminal...

Strofa 2:
Mamă sunt criminal, vin-o să mă vezi
Criminal e felul meu în care mă flexez
Am o p**dă criminală ca să m-asortez
Are fundul criminal ca Jennifer Lopez
Dă din el (Dă din el)
Criminal (Criminal)
Parcă vrea (Parcă vrea)
Dosar penal (Dosar penal)
Când intrăm toți se uită la noi
Ca Bonnie and Clyde, criminali amândoi
Spargem foi, sute de Caragiale
Doar pe chestii care sunt criminale
O, dragă iartă-mă, dar nu pot să mă abțin
Când dau pe beat și în vagin, sunt criminal, asasin
Îmi place să le domin
A.K.A.
În pat am mai multe umbre decât grey
Când dau strofa, omor p**dele ca Drake
Golanii mă simt că-s criminal și ei
Criminal, criminal
Adică trimit fraierii la spital
Să le caute medicul semn vital
Dacă vor să fim rivali

Refren:
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e haina pe care o îmbrac
Așa e p**da cu care mi-o trag
Așa e marfa cu care mă sparg
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e muzica pe care o fac
Așa e mașina în care mă bag
Așa-i briceagu' meu când îl desfac

Mamă sunt criminal, criminal
Așa e haina pe care o îmbrac
Așa e p**da cu care mi-o trag
Așa e marfa cu care mă sparg
Mamă sunt criminal, criminal
Așa e muzica pe care o fac
Așa e mașina în care mă bag
Așa-i briceagu' meu când îl desfac
Mamă sunt criminal...
Mamă sunt criminal...

Trimiteți un comentariu