Tranda - HA (Versuri)

Versuri

Tranda - HA (Versuri) 

Refren:
Bassu' excela
Mi-a zis hai incoa'!
A doua zi mă gândeam la ea gen HA.
A treia zi mă gândeam la ea gen HA.
A patra zi mă gândeam la ea gen HA.

Strofa 1:
Doamne, dacă viaţa mea e o planetă
Atunci shaveica asta avenit ca o cometă.
Bunu' simţ nu se mai reflectă
Vrea s-o f*t ca şi cum nimeni n-o respectă (HA)
Dacă vrei Gucci, mergi la magazin
Dacă vrei dulciuri, vino la Costin.
Devine mai bun cu timpu' ca un vin
De-asta mi se zice TrandaFin! (HA)
Shawoo e pe chill ca TicTac mentol
Până apare shaica activată pe alcool
Am început să văd sunetu' în alte culori
În seara asta zgudui nişte nori. (HA)

Refren:
Bassu' excela
Mi-a zis hai incoa'!
A doua zi mă gândeam la ea gen HA.
A treia zi mă gândeam la ea gen HA.
A patra zi mă gândeam la ea gen HA.

Bassu' excela
Mi-a zis hai incoa'!
A doua zi mă gândeam la ea gen HA.
A treia zi mă gândeam la ea gen HA.
A patra zi mă gândeam la ea gen HA.


Strofa 2:
Bad bitch... nu prea te complici
Nu prea te bagi dacă n-ai ce să strici.
Am primit semnalu', începuse a piui
Nu eşti fată de casă, nu te mai chinui.
Lowkey, faci din noapte zi
Am avut o săptămână grea, te rog nu mă plictisi.
Defapt, chiar te rog fă ce ştii!
Shaveica m-a dus direct în anu' 3000 (HA)
Sexting, flashback, scheme preferate...
Ea mi-a zis: Care?... Eu i-am zis: Toate!
Orice super shau vrea femeia potrivită
... Asta-i kryptonită. (HA)

Refren:
Bassu' excela
Mi-a zis hai incoa'!
A doua zi mă gândeam la ea gen HA.
A treia zi mă gândeam la ea gen HA.
A patra zi mă gândeam la ea gen HA.

Bassu' excela
Mi-a zis hai incoa'!
A doua zi mă gândeam la ea gen HA.
A treia zi mă gândeam la ea gen HA.
A patra zi mă gândeam la ea gen HA.

Trimiteți un comentariu