The Motans x EMAA - Insula (Versuri)

Versuri

The Motans x EMAA - Insula (Versuri) 
The Motans feat. EMAA - Insula (Dirty Nano Remix)
The Motans x EMAA - Insula (Arty Violin Remix)
The Motans X EMAA - Insula (Adrian Funk X OLiX Remix) - (Visualizer)

Strofa 1 (The Motans):
Nu știu cum am ajuns în acest loc pustiu,
Unde am fost și nici cu cine nu mai știu...
Eu cel de ieri nu își imagina
Că voi ajunge să am o insulă doar a mea.
Dezamăgit de prea multe ori,
În locul unde nu ajung scrisori,
Dar m-am grăbit din prostie,
Nu m-am gândit cine m-ar iubi pe o insulă pustie...

Până ai venit tu.

Refren (The Motans, EMAA):
Spune-mi dacă ai vrea
Pe insula mea,
Au mai trecut pe aici
Dar i-am rugat să nu stea.

Nu am vrut să rămână
Nici prea mult să se rețină,
Poate că am intuit
Și-am vrut să te aștept pe tine!


Strofa 2 (EMAA):
Nu știu cum am ajuns în lumea ta,
Dar am îndrăgit-o și nu aș pleca.
M-ai lăsat în ochii tăi uscați de dor,
M-ai învățat în largul lor să zbor...

Mi-ai dat curajul
Să-mi dedic viața mie,
Toată dragostea ție,
Ca să fim fericiți din prostie
Pe o insulă ce niciodată n-ar mai fi pustie...

Refren (The Motans, EMAA):
Spune-mi dacă ai vrea
Pe insula mea,
Au mai trecut pe aici
Dar i-am rugat să nu stea.

Nu am vrut să rămână
Nici prea mult să se rețină,
Poate că am intuit
Și-am vrut să te aștept pe tine!


Strofa 3 (The Motans, EMAA):
Fericirea a fost un lucru trecător
Până ai venit tu.
Am fost prin viață doar un rătăcitor
Până ai venit tu.
M-am lăsat de speranță purtat
Până ai venit tu...
Iubire, am dat în sfârșit de uscat,
Atunci când ai venit tu.

Refren (The Motans, EMAA):
Spune-mi dacă ai vrea
Pe insula mea,
Au mai trecut pe aici
Dar i-am rugat să nu stea.

Nu am vrut să rămână
Nici prea mult să se rețină,
Poate că am intuit
Și-am vrut să te aștept pe tine!


Trimiteți un comentariu