Connect-R ✖️ Liviu Teodorescu ✖️ Cedry2k - Inapoi La Zero (Versuri)

Versuri

Connect-R ✖️ Liviu Teodorescu ✖️ Cedry2k - Inapoi La Zero (Versuri) 

Strofa 1 (Connect-R):
Gol pe dinăuntru vin să fac iar plinul
Tu Doamne te cobori ș-apoi dispari și rupe filmul
Dar taina ta e simplă s-o simtă mai tot creștinul
Nu stă crinul cu ciulinul nici dulceața cu veninul
Mă fac că nu văd Doamne, că duc păcate de-o vreme
Le duc în spate pe toate mi-am făcut teme și scheme
Justificări la probleme, să pară totul devreme
Dar orice măr frumos pe-afară ascunde-n în el un mare vierme
Dă-mi ochii tăi că ochii mei sunt deja alții
Dă-mi mâna ta ca să o întind când o cer frații
Dă-mi jugul tău să-l pun la gât când vreau senzații
Și puțin din arta ta când mă apuc să fac creații
Doamne te rog
Nu sunt vreun erou
Am căutat destul dinero
Acum vreau cerul
Hijo del cielo
Prea multă falsitate deși tu m-ai făcut vero
Veni, vidi, vici acum intoarce-mă la zero

Refren (Liviu Teodorescu):
Dă-mi Doamne vocea ta, să-mi cânte inima
Adu-mă te rog, înapoi, înapoi la zero
Dă-mi Doamne lanțul tău, să fiu liber din nou
Adu-mă te rog, înapoi, înapoi la zero

Strofa 2 (Connect-R):
I remember for the first time, aveam efect
I knew I had the game arrest chiar din primul set
Cu versurile din affect you know that's a fact
Și acapella acaparam am căpătat respect
Acum respectul e fake rău depinde de cec
Nu ține de metaphor, nu ține de show, nu ține de flow, ține de flex și nou
Și-mi pare rău că nu-ți pare rău, dar ce-i cu tine bro?
Ai lăsat banii sa te schimbe (??) manga boch
(??) n-a dat Domnul (??)
Dar tu ești slab de parcă nu te saturi
Ce dai pe țeavă ajunge fix în garduri
Evident când arta ta o înțelege doar satu
Dar tu ești dus, condus doar de mândria ta
Cunoști loialitatea c-ai purtat-o pentru ea
Tu nu ești suma pe care o poți avea
Mai degrabă tu ești suma la ce nu poți renunța
So let it go y'all

Refren (Liviu Teodorescu):
Dă-mi Doamne vocea ta, să-mi cânte inima
Adu-mă te rog, înapoi, înapoi la zero
Dă-mi Doamne lanțul tău, să fiu liber din nou
Adu-mă te rog, înapoi, înapoi la zero

Strofa 3 (Cedry2k):
Întinde-mi brațul tău, indică-mi un punct
Sau întide-mi lanțul tău să nu mă duc prea mult
Învață-mă să văd, s-ascult, sunt orb și surd
Mă port absurd, mă întorc și plâng, ăsta sunt
Și așa suntem toți, mari judecători
Avari și temători, slabi și trecători
Că totu-n timp se duce, parfumul fin seduce
Fugim de cruce și mergem numa dupa ce ne distruge
Neobservând puterea faptelor proaste
Sau trecând cu vederea durerea mamelor noastre
Inimi albastre, inimi prea aspre ca să se-nalțe atunci Când ridicăm ochii spre astre
Ai grijă de rude și de frați
Și de poporul meu, chiar dacă e condus de iude și pirați
Nici eu nu-s mai breaz dar un necaz mă învață
Că fără bani n-am haz, dar fără har n-am viață
Și-n ceasul rău oprește-mă cu lanțul tău
Dă-mi duhul sfânt și lasă-l să mă insipire
Până fac pasul, zău, lovește-mă cu brațul tău
Fiindcă e cea mai mare dovadă de iubire

Refren (Liviu Teodorescu):
Dă-mi Doamne vocea ta, să-mi cânte inima
Adu-mă te rog, înapoi, înapoi la zero
Dă-mi Doamne lanțul tău, să fiu liber din nou
Adu-mă te rog, înapoi, înapoi la zero

Strofa 3 (Connect-R):
Te rog Domane, arată-mi tu pe unde am căzut
Întide-mi iar mâna ta să mă ridice din nou
Te rog nu mă uita, chiar dacă uneori te mai uit
Că îmi e de ajuns să aud vocea ta
Ca să mă întorc din nou la zero

Trimiteți un comentariu