Alina Eremia - Noi (Versuri)

Versuri

Alina Eremia - Noi (Versuri)
Alina Eremia - Noi (Video Teaser)
Alina Eremia - Noi (Adrian Funk x OLiX Remix)
Alina Eremia - Noi (Dance Video)

Tu ești o infractoare, Ce-aş vrea să mă omoare
Așa cum n-au s-o facă alții.
Cu zâmbete ca gloanțele,
Tinteşti în puncte slabe.
O marionetă în piesa ta.
Te-aş venera şi blestema
Cum naiba să te scot din mintea mea?
Un drog puternic e atingerea ta.
Un Al Capone în formă de ea,
Ucide cu senzualitatea sa
Rațiunea o respinge, dar inima vrea
Să rămânem doar noi, doar noi amandoi,
În şoapte şi săruturi moi,
Doar noi amândoi,
Doar noi...
Eu - Titanicul pe val,
Tu - Iceberg infernal,
Cu toții ştim acest final
Ard amintirile cu tine
Dar scrumu' ce rămâne,
Ca Phoenix-ul renaște-n mine.
Te-am venera şi blestema
Cum naiba să te scot din mintea mea?
Un drog puternic e atingerea ta.
Un Al Capone în formă de ea,
Ucide cu senzualitatea sa
Rațiunea o respinge, dar inima vrea
Sa rămânem…

Trimiteți un comentariu