Cheloo - Lumina de la capatul tunului (Versuri)

Versuri

Cheloo - Lumina de la capatul tunului (Versuri)
Cheloo - Lumina de la capatul tunului (Videoclip Oficial)
Cheloo & Lazar - Lumina de la capatul tunului (KTC Remix feat Freakadadisk) - ("Killing The Classics" 2021)
Cheloo & Lazar - Killing The Classics 2021 (Album)

Intro (Richard Zamfirache):
Când viaţa e de căcat, nu o pune pe note, pune-o pe litere.
Dacă avem noroc suntem magici, o singură dată.
Respirăm intens, şi înconjurăm pământul în câteva secunde.
O parte ascunsă, a creierului nostru, ne îndeamnă să facem lucruri, îngrozitoare.
În fiecare dintre noi, este izolat un comportament, de psihopat.

Scratchs Freakadadisk
Ombladon: "Bagă la cap!"

Strofa 1 (Cheloo):
2-10 mătaaa... hă... hai...
Rup tăcerea inspirat de armonia din decor,
Precum cântecu' pădurii "Spune taina munţilor".
M-am născut poet, în secret, sunt un visător,
Când stelele se sting tăcut pe cer se duc în morţii lor.
Unii cumpără iertare, trăiesc degeaba până mor,
Fascinaţi de sărăcia din sufletu' bogaţilor.
Săracilor, avem inflaţie de dou-ori fără hormoni,
Iar banii n-aduc fericirea dacă n-ai p**ă-n pantaloni.
Eu nu mă simt erou, mai nou acasă nu mă simt acasă,
Sincer, mă doare-n p**ă, nu vreau să pară că-mi pasă.
Lasă vrăjeala şi-ascultă, cântă auru-n gunoi,
E o ţară de căcat pentru că ţara suntem noi.
Guvernu' e la karaoke, dracu' e la păcănele,
Moartea, suge p***, la, "ia-mă nene".
Dumnezeu e în vacanţă, nu te teme, n-avem teme,
E ca mersu' la curvă, dai un ban, da' geme.

Refren (Cheloo):
Vreau să-ți dau, speranță dar n-am
Și n-am avut nevoie niciodată
Dacă viața mă fură la nota de plată
Mă simt dator să-i dau țeapă

Vreau să-ți dau, speranță dar n-am
Și n-am avut nevoie niciodată
Dacă viața mă fură la nota de plată
Mă simt dator să-i dau țeapă


Scratchs Freakadadisk
Ombladon: "Bagă la cap!"

Strofa 2 (Cheloo):
A îngheţat pişatu-n curvă şi pe p**ă dreptate,
Ţin să comunic un mesaj, vital pentru umanitate.
Aştept să moară Iliescu neiertat de păcate,
Fără lumină, din lumină, rânjit pe oala de noapte.
Cât mai e pe piaţa neagră gramu' de sinceritate,
Că am o lipsă-n gestiune de visez prosperitate.
Îţi citez din Socrate când te f*t pe la spate,
Şi visez că mă internez să mă spăl de păcate.
Pot să te-nvăţ cum să-ţi distrugi viaţa în trei etape,
În deplină conformitate cu normele general acceptate.
Cred în societate, egalitate, fraternitate,
Cum cred în filmele p****o cu karate titrate.
Eşti, sigur pe tine şi chiar crezi că contezi,
Când ajungi să vezi ce tre' să vezi, te izolezi.
Evoluezi o viaţă-ntreagă şi decazi într-un minut,
Rămâi cu, ce tragi în p**ă şi ce, torni pe gât.

Refren (Cheloo):
Vreau să-ți dau, speranță dar n-am
Și n-am avut nevoie niciodată
Dacă viața mă fură la nota de plată
Mă simt dator să-i dau țeapă

Vreau să-ți dau, speranță dar n-am
Și n-am avut nevoie niciodată
Dacă viața mă fură la nota de plată
Mă simt dator să-i dau țeapă


Strofa 3 (Cheloo):
Fericirea-i intermitentă şi succes din kil,
Sănătate pe termen scurt şi să muriţi în timp util.
Încetaţi să căutaţi comoara din cur după hărţi,
Ţineţi aproape precum căcatu' din chiloţi, am noutăţi.
Aduc poveşti de speriat adormiţii fără ambiţii,
Şi dacă vreau îţi iau faţa-n p**ă cu puterea minţii.
Te conectez la morţii şi răniţii tăi cu mers de "piţi",
Eu nu pot face artă chiar în orice condiţii.
Am un număr de magie, dau şi fug de artificii,
Ca să poa' să moară fericiţi toţi nefericiţii.
Ăsta chiar nu e, auto-denunţ, e art artistic,
Retrograd în plan spiritual la nivel "***n*-istic".
Îmi zic mereu : "aşa sunt eu, ce să mai schimb?",
Când te opreşti e ideal să reîncepi la timp.
Te invit, să visezi cu-aceeaşi ochi o altă lume,
Nu uita că ştii defapt doar, ce ţi se spune.

Refren (Cheloo):
Vreau să-ți dau, speranță dar n-am
Și n-am avut nevoie niciodată
Dacă viața mă fură la nota de plată
Mă simt dator să-i dau țeapă

Vreau să-ți dau, speranță dar n-am
Și n-am avut nevoie niciodată
Dacă viața mă fură la nota de plată
Mă simt dator să-i dau țeapă


Scratchs Freakadadisk
Ombladon: "Bagă la cap!"

Outro (Richard Zamfirache):
Rugаţі vііtоrul ѕă vă іеrtе, imрlоrаţі сорііі ѕă nu vă ѕсuіре.
Іubіm сurvеlе іеftіnе, pеntru сă nе ассерtă, сu şоѕеtеlе ruрtе.
Рrеа рuţіnі bаnі, реntru а fі іntеlіgеnţі.
Рrеа аmărâţі, реntru а аvеа hоbbу-urі.
Оѕândа ѕărăсіеі, mоştеnіtоrіі dоbіtосіlоr.
Ѕfârşіm trіştі, duрă о vіаţă în саrе am înсеrсаt ѕă dеvеnіm nеmurіtоrі.
Сândѕе rіdісă іmреrіі, ѕе nаѕс mіnоrіtăţі.
Аtât dе multе mіnоrіtăţі, înсât numărul lоr, е mајоrіtаr.
Nu-mі dоrеѕс ѕă trăіеѕс, într-о lumе, асеlоr mulţі, şі fără drерturi.

Trimiteți un comentariu