ZHAO - Cine o fi si asta (Versuri)

Versuri

ZHAO - Cine o fi si asta (Versuri)
ZHAO - Cine o fi si asta (feat. DJ Amilly) - (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Scuip adevărul, întrabă-mă, nu mă feresc,
Râuri de rânduri din gânduri, din ce trăiesc,
Ating pământul, il cunosc, nu e stres
Aici nu te stie nimeni dacă n-are interes.
Aprind micu’, mă joc și, Game Over,
Am bucăți de pe Marte, zi-mi Rover,
N-am mai dat niciun hit, se rezolvă,
Fac un pai, îl aprind, ia foc strofa!
Îmi văd de treabă, nu-i grabă, mai scriu ceva...
“I got 99 problems but a bitch ain’t one!”
Îmi plac și banii, dar mai tare muzica
Și mai ales să fac ce vrea plm!
Eu cu fake-uri nu pot sta de vorbă,
Banii-n cont, nu la case de modă,
Am o viață și nu e de probă,
Rămân aici și după ce mor, bă!

Refren:
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Tony, dacă mă prezint.
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Mi se zice Zhaolin.
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Anghel Antonio în buletin.
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Mi se zice Zhaolin

Strofa 2:
Ia vibe, substanță, sarcasm, ironii,
Pentru mine, muzica e ca joaca pentru copii,
Fiecare cu-ale lui, păsărele mii și mii,
Parcă joc la aparate când bag banii-n melodii.
Mi se zice Zhaolin, tot aici în studio,
Prea comerț pentru under, prea under pentru radio,
Uneori nu iese nada, fac o piesă la mișto,
Alteori îmi iese artă, de rămân și eu tablou.
Mi se zice ZhaoLin - autodidact,
Sunt Independent, liber de contract,
Booking la contact, dau rap si cântat
Hrană pentru suflet și de dat din cap.
Mi se zice zhaolin - Super ntural,
Băiatu-i cam fresh, tu ești cam Santal,
Vezi tu, când vorbești, tre’ să ai habar,
Că arunci cu vorbe grele, dar furi la cântar.

Refren:
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Tony, dacă mă prezint.
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Mi se zice Zhaolin.
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Anghel Antonio în buletin.
“Cine o fi și ăsta? Cine, cine-o fi și ăsta, e?”
Mi se zice Zhaolin

Trimiteți un comentariu