romaN - Cat inima rade (Versuri)

Versuri

romaN - Cat inima rade (Versuri)
romaN - Cat inima rade (Visualizer)

Refren:
Cantam, cat inima ne rade
Santem, mai liberi ca inainte
Iarasi, ne vor robi
Duca-se cu tot cu lanturile lor
Iarasi, ne vor orbi
Cat simt, cat vad nazuintele vor fi ON

Strofa 1:
Am o inima tanara, puternica, ritmica
De vina e Mama cu Tata si o Dragoste infinita
Fluid ca apa trec prin piatra cladita de spirite
Posibil ca voiau cu totul altceva sa edifice
Tu stii de ce domnu Presedinte lumea e rea?
Aaa? Daca nimeni nu te vrea cum sa vrei tu ceva
Bun sa faci? Bun sa lasi? Bunul e pe umeras
Bunuri peste bunuri, gramada prin intregul oras

Refren:
Cantam, cat inima ne rade
Santem, mai liberi ca inainte
Iarasi, ne vor robi
Duca-se cu tot cu lanturile lor
Iarasi, ne vor orbi
Cat simt, cat vad nazuintele vor fi ON

Strofa 2:
Am o inima tanara, puternica, ritmica
Am o lumina care ma pedepseste, ma vindeca
Depinde ce gaseste printre cuvinte, prin litere
Am adapost, bine ca mintea mi-i limpede
Nu vad nici un rost, sa mai fac ce-am mai facut
Merg pe jos, Pe de rost imi cunosc versu amu'
Nu sant Boss, chiar daca am decat tine cu un leu mai mult
Dureros? Doar din cauza ca nu te ajuti tu...!

Refren:
Cantam, cat inima ne rade
Santem, mai liberi ca inainte
Iarasi, ne vor robi
-----------------------------
Iarasi, ne vor orbi

Trimiteți un comentariu