Raluka - Doi straini (Versuri)

Versuri

Raluka - Doi straini (Versuri)
Raluka - Doi straini (Single Oficial)

Strofa 1:
Iar lacrimi curg si eu nu pot
Sa gasesc vreun antidot
Nu mai esti si-n urma ta culeg doar ploi
Dor de tine si ma dor
Visele ce mor usor
Noi vreodata νom mai fi noi
Noi, noi, suntem doi

Refren:
Doi straini pierduti in noapte
Eu aici iar tu departe
Nu, nu mai sunt azi, e doar ea
Eu, adio… ea, a ta

Doi straini si praf de stele
Eu adun doar zile grele
Nu, nu mai sunt azi, e doar ea
Eu, adio… ea, a ta


Strofa 2:
Am zambetul de arlechin
Dar sub masca e un chin
Esti aici chiar daca esti demult plecat
Buzele s-au saturat
Si nu m-au mai sarutat
Gustul tau nu l-am uitat
Noi, noi, suntem doi

Refren:
Doi straini pierduti in noapte
Eu aici iar tu departe
Nu, nu mai sunt azi, e doar ea
Eu, adio… ea, a ta

Doi straini si praf de stele
Eu adun doar zile grele
Nu, nu mai sunt azi, e doar ea
Eu, adio… ea, a ta

Trimiteți un comentariu